jatta Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Lurte på om dere kunne si litt om hva slags nettbutikk dere har handlet fra og om dere ble fornøyd med levering osv. Vurderer å handle over internett siden det er ganske dårlig med butikker her i Skien hvor jeg bor. Flott hvis noen kunne nevne noen nett sider hvor de selger Lee, D&G etc. Takk Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Skien? Kan du ikke ta toget til Oslo på en dagstur? Men jeg skal prøve å hjelpe, men definer hva du mener med et cetera For det er ganske stor forskjell på de to merkene. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jo kan sikkert ta turen til Oslo. Noen butikker å anbefale? I skien så handler jeg som regel på Carlings. Føler at utvalget der egentlig er ganske dårlig, ivertfall til tider. Vet ikke helt selv hva jeg mente med etc skal jeg være ærlig. Var bare for å nevne noen av merke klærne jeg bruker. Lee er vell favoritt når det kommer til jeans så liker jeg endel Pocoloco når det kommer til tskjorter og hettegensere. Så noe i den stilen hvis det blir noe lettere da:P Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Om jeg har noen butikker å anbefale i Oslo? Da må jeg nesten vite om du er gutt eller jente for å anbefale spesifikke butikker, og hvis du handler på Carlings tror jeg neppe jeg kan anbefale deg noe annet enn Carlings. Hadde det vært meg hadde jeg definitivt tatt meg god tid på Steen og Strøm, Paleet og Bogstadveien, muligens i tillegg til en liten tur til Sandvika Storsenter om du har tid. Endret 16. september 2008 av Ralph Lauren Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Er gutt. Hmm må da finnes noen andre butikker . Siden du er her noen tips til hvor jeg kan få kjøpt jakker, begynner å bli kalt nå og jeg har dårlig med jakker^^ Så litt på en på nettet: http://www.asos.com/David-Beckham/Superdry...perdry&sh=0 Noe sted som selger noe lignende jakker? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg er lei for å si det, men den var ikke pen Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Da får jeg si vær sin smak^^ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Da får jeg si at du kan ta et grammatikkurs Tuller med deg. Endret 16. september 2008 av Ralph Lauren Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Nå ble jeg vondbråten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hvis du har en typisk Carlings-klesstil, så er vel Carlings Mega Store stedet for deg. Den ligger ved Karl Johan, og har et godt utvalg, med en underetasje fylt opp med salgsvarer. Slike jakker er forsåvidt ikke å anbefale på vinterstid. Si gjerne noe om budsjett og klesstil på vinteren. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Lurte på om dere kunne si litt om hva slags nettbutikk dere har handlet fra og om dere ble fornøyd med levering osv. Vurderer å handle over internett siden det er ganske dårlig med butikker her i Skien hvor jeg bor.Flott hvis noen kunne nevne noen nett sider hvor de selger Lee, D&G etc. Takk www.asos.com www.revolveclothing.com Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå