Gå til innhold

Dere som handler klær på nettet

jatta

Anbefalte innlegg

Lurte på om dere kunne si litt om hva slags nettbutikk dere har handlet fra og om dere ble fornøyd med levering osv. Vurderer å handle over internett siden det er ganske dårlig med butikker her i Skien hvor jeg bor.

Flott hvis noen kunne nevne noen nett sider hvor de selger Lee, D&G etc.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo kan sikkert ta turen til Oslo. Noen butikker å anbefale? I skien så handler jeg som regel på Carlings.

Føler at utvalget der egentlig er ganske dårlig, ivertfall til tider. Vet ikke helt selv hva jeg mente med etc skal jeg være ærlig.

Var bare for å nevne noen av merke klærne jeg bruker. Lee er vell favoritt når det kommer til jeans så liker jeg endel Pocoloco når det kommer til tskjorter og hettegensere. Så noe i den stilen hvis det blir noe lettere da:P

Lenke til kommentar

Om jeg har noen butikker å anbefale i Oslo? Da må jeg nesten vite om du er gutt eller jente for å anbefale spesifikke butikker, og hvis du handler på Carlings tror jeg neppe jeg kan anbefale deg noe annet enn Carlings. Hadde det vært meg hadde jeg definitivt tatt meg god tid på Steen og Strøm, Paleet og Bogstadveien, muligens i tillegg til en liten tur til Sandvika Storsenter om du har tid.

Endret av Ralph Lauren
Lenke til kommentar
Lurte på om dere kunne si litt om hva slags nettbutikk dere har handlet fra og om dere ble fornøyd med levering osv. Vurderer å handle over internett siden det er ganske dårlig med butikker her i Skien hvor jeg bor.

Flott hvis noen kunne nevne noen nett sider hvor de selger Lee, D&G etc.

Takk

www.asos.com

www.revolveclothing.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...