Gå til innhold

N85 vs HTC HD vs KC910

The Fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisen til HTC HD ville ligge mellom 5-7000.. (mobilen.no)

eg ville kjøpt htc hd.. 3,8" er stor.. og det er bra.. men ka med omnia i900 windows mobile6.1 og en skjerm på 3,2 tommer .. kommer på marketed om noen uker.

Takk for svar :)

Har egentlig ikke så veldig lyst på windows mobile, men det at HTC har touch flo 3d gjør at jeg kan ha den... Men Samsung synes jeg ikke har gjort så mye med utseendet på windows...

Men nå ble HTC HD utelukket p.g.a. altfor høy pris, regnet jo egentlig med at den ville ha en høy pris...

Noen andre mobiler som kan anbefales?? :)

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
du har nesten bare 5 valg.. (touch screen)

glem nokia85 :)

Samsung omnia 5\6

Apple iPhone 5\6

HTC pro 4\6

HTC diamond 3\6

LG 910 2\6

bare kjøp apple du..

Skal ikke ha iPhone p.g.a. prisen og dårlig kamera... Noe som er viktig på telefonen jeg skal kjøpe er kamera... :)

Men kc910... Og fremdeles n85 er aktuelle...

Lenke til kommentar

Symbian er, og har aldri vært noe alternativ til Windows Mobil for oss som liker å forme våre egne mobiler med egne Rom's og applikasjoner.

De som tror WM er tregt og hakkete,burde prøve dette.

Når det gjelder nye telefoner som kommer denne høsten, blir det mye å velge mellom.

Asus Glaxy7, GSmart M808 og Eten,Samsung osv. sine siste modeller.

Eten Glofiish V900 og nevnte GSmart kommer med støtte for Dab og digital TV,

(også DMB, som NRK bruker).Det gjenstår likevel å se om dette vil virke.

Ellers er det viktig å legge merke til hvilken hardware som er i de forskjellige telefonene.

Qualcom, som HTC bruker , er etter min mening dårligere enn f.eks. kombinasjonen Samsung's siste CPU S3C6400 og SirF-GPS enhet (som er den desidert beste GPS chip'en).

Det er ikke lett å velge.

En side det er greit å følge med på, er f.eks. http://www.pdadb.net

Lenke til kommentar
HTC HD er bedre en Kc910, jeg hadde også tenkt på kc910 men den har ikke alle alle detaljer

men htc har alt som den trenger, men minnen er litten det som plagger meg, og htc hd ser ikke fint ut, men kc910 er sexy

Hvis du primært er ute etter en mobil med bra surfe egenskaper og veldig bra kamera da er kanskje LC KC910 tingen...

Forsåvidet da er ogsa disse bra alternativer, Sony Ericsson C905, Nokia N95/N96 , Nokia 5800 XpressMusic (tube), Motorola MOTOZINE ZN5, Samsung Pixon M8800 og Samsung i8510 INNOV8.

Hvis du er ute etter en "Pocket PC" med professionelle funksjoner og dokument behandling er HTC HD ++++ mange andre "smarte" mobiler bedre alternativer..

Endret av mobilehappy
Lenke til kommentar
Kc910 er den beste telefonen for meg syns jeg, det eneste minuset er at den ikke har 3.5 mm minjack inngang, men håper den har adapter, hvis ikke så får jeg bare kjøpe det... Også har den en bra pris også syns jeg :)

Noen som vet om en test av den på internett? har bare sett test av den på youtube, men hadde hvert fint med vanlig test også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...