eXclusive1337 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei.. jeg har et så irriterende problem som jeg ikke skjønner bæret av... jeg går tilogmed på IKT, og enda klarer jeg ikke dette.. Jeg har en PC med trådløst nettverk, hvor jeg kobler meg på det trådløse nettverket som vanelig. Jeg bruker viste home premium 32bit. Nettverket er visstnokk et "offentlig" nettverk som jeg har lyst til å endre til et privat nettverk, fordi ellers står det ikke engang at jeg er kobla til noe nettverk, men enda sitter jeg her å skriver nå. har gått inn på windows hvelperen hvor følgende står: 1. Åpne Nettverks- og delingssenter ved å klikke Start-knappen Bilde av startknappen, Kontrollpanel, Nettverk og Internett og deretter Nettverks- og delingssenter. 2. Klikk Tilpass. Derfra kan du endre navnet, ikonet, nettverksplasseringstype, hvilket nettverkskort som brukes, sikkerhetsinnstillinger og andre innstillinger. Problemet er at jeg ikke finner denne "klikk tilpass" knappen, så jeg kan endre... Kan noen si meg en annen måte å gjøre dette på?? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er den ikke der jeg viser på bildet? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 virkelig takk for det, men eneste problemet er at det står at jeg ikke har nettverk... er likksom ett kryss mellom meg og internett... litt jævlig rart i grunn... kan koble meg til lokalt med kabel, å se om det kommer no da... Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 noen som vet hvordan man kan bytte nettverksplasering uten denne "tilpass" knappen? jeg er koblet til med både kabel og trådløst internett, det står at jeg ikke er tilkoblet et nettverk, å enda sitter jeg å skriver her nå. Dette begynner å bli sinnsykt irriterende, for på bf2 og 2142 finner jeg ikke 1 server, men jeg har fult nett... Kan det være noe feil med ruteren eller noe... ==?? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Prøvd å deaktivere IPv6? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå