Gå til innhold

Dra på ferie uten hotel.

Raithan

Anbefalte innlegg

Jeg har nå 2 uker ferie, jeg orker ikke å sitte hjemme hele tiden så derfor her jeg sett litt på billeter til forskjelige steder.

Men er det noen som har erfaring med å dra på ferie uten å ha bestilt hotel ? Om jeg drar til hellas nå, kommer det ikke til å vær noe ledige rom? Hva med England? er det lett å finne steder å sove på denne årstiden? Jeg tenker billige steder, ikke noe dyrt dritt.

Takker for tips!

Endret av Raithan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke bestiller på forhånd er det lettere å improvisere og dra andre steder om du ønsker, men det blir dyrere, du får mindre utvalg og du kan bruke mye tid på å lete etter et sted å bo istedefor å nyte ferien. Det er også mulig du kun får overnatte en eller to netter et sted og så blir det å slepe rundt på bagasjen igjen.

Det jeg selv har gjort om jeg er på en improvisert reise er å bestille overnatting i enkelte byer, og da spesielt om jeg er der i helgen. På mindre steder hvor jeg muligens ville reise hadde jeg hatt en shortlist med steder for overnatting. Gode og oppdaterte guidebøker er da viktig.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke problemer med overnatting. Finnes alltid en plass og sove, men hvis du vil ha et 5 stjernes hotell. Ja da kan det være vanskeligere. Til og med i store byer som London, Paris og København har jeg alltid funnet noe. Når det gjelder England, så vil jeg påstå at dette er et av de enkleste landene å finne overnatting. Det finnes mange B&B.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...