Swifty Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det er en ting som har plaget meg over lengre tid: Hva i helvete er scroll lock'en til? Den er noe jeg aldri har brukt eller forstått meg på. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ble spurt om dette for en stund siden. Jeg tor de kom frem til at den ikke brukes til noenting, men ble før brukt. Er i dag med bare for bullshit Lenke til kommentar
scar Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 den brukes ikke så mye i wondass men i linux og unis brukes den til og skrolle i posix grensesnittet alså den text baserte med pil tastene. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det er vel slik at Scroll Lock bel brukt før, og det finnes fortsatt noen enkelte programmer i dag som fungerer med Scroll Lock og bruker den til noe. "The scroll lock key is intended to temporarily stop the scrolling of text or halt the operation of a program. Today many programs commonly do not utilize or function properly with this key. " - http://www.computerhope.com/jargon/s/scrolock.htm ellers viss du er interessert i hva alle andre taster kan brukes til: http://www.computerhope.com/jargon/keyboard.htm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Any keyMeans any key on the keyboard such as the space bar or enter key. Generally programs will display the message press any key to continue. This indicates to press any of the keys on your keyboard to continue. There is not any key on the keyboard called any key. At folk faktisk trenger å lage slike forklaringer bekymrer meg Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nåh! Ta deg en tur inn i Excel, og eksprimenter litt med Scroll Lock der, så skal du snart se at den ikke er helt ubrukelig! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå