Gå til innhold

[løst] driver problem skjermkort, seier skjermkortet ikkje er støtta

Tosha0007

Anbefalte innlegg

Hei! La inn windows vista 64-bit på nytt i helga. I dag då eg skulle spela Company of Heroes (patch 1.7) slutta det å virka nærast med ein gong. Fekk opp at skjermdrivaren "nvdklm" eller noko sånt, har slutta å virke og at programmet lukkes.

Så kjem det reelle problemet. Drivar cd-en til skjermkortet xfx 8800gts 640 mb kunne ikkje gjennomføra installasjonen pga:

"The VGA detected seems not XFX's product. Please go to www.nvidia.com to get the driver for the other NVIDIA VGA." Kva pokker? Korleis kan det ha bytta skjermkort i pc-en min, eg veit betre enn setup programmet kva som står av hardware i pc-en min.

Difor lasta eg ned rett drivar nVidia sine sider. Men då lukker Company of Heroes seg innan 20 minutts speletid. Så vidt eg har merka skjer det ikkje med andre spel.

Kan feilmeldinga ha noko med at eg bruker eit adapter til hdmi (kjøpt laust) og ikkje DVI ledning som "standard"? Kan aldri tenka meg noko sånt, men det er vell omtrent det som står?

Feilmeldinga Vista leverer er denne:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Problemsignatur

Problemhendelsesnavn: APPCRASH

Programnavn: RelicCOH.exe

Programversjon: 1.70.0.10592

Tidsstempel for program: 465d0579

Navn på feilmodul: Debug.dll

Feilmodulversjon: 1.70.0.10592

Tidsstempel for feilmodul: 465684c7

Unntakskode: 80000003

Unntaksforskyvning: 00005ce8

OS-versjon: 6.0.6001.2.1.0.256.1

ID for nasjonal innstilling: 2068

Tilleggsinformasjon 1: b3c5

Tilleggsinformasjon 2: e8382e2cc64d0ea769a898e17538394a

Tilleggsinformasjon 3: afe0

Tilleggsinformasjon 4: 3799723adfdf301f9e893bb62de28d5e

Skal prøva å oppdatera chipsett drivarar no, kjem tilbake med info om det verkar. Nokon som har andre idear til kva som kan verka?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er tydeligvis noe rart fra XFX sin side... Dessverre er det ett kjent problem.

Dog funker Nvidia sin referanse driver så det å bry seg med søpplet til XFX er ikke noe spesielt.

XFX er jo en tett partner til Nvidia så de bygger på NV referanse design.

Om jeg skal komme med en teori så er det vell noe merkelig med VGA BIOS'en din som mangler ett eller annet tag som sier at kortet er ett XFX, og dette finner ikke XFX installasjonen og spytter ut feilmeldinga bare for å være sær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...