_tHokA_ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Påkostet min TomTom One v3 en TMC antenne igår. Satte den i og "monterte" antenna i frontruta. Er det noe mer jeg må gjøre for å få systemet til å virke da? Er det bare plug and play? Vet at TMC systemet ikke er oppe å går helt i norge enda, men bare lurer om systemet mitt da er klar til å ta imot signaler Endret 16. september 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Når jeg trykker inn pluggen til Tmc antennen så får jeg et symbol oppe i høyre hjørne, i tillegg blir en stolpe synlig på høyre side. Se bildet. Får du samme? Endret 16. september 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 ja, akuratt det får jeg å. Da jeg leste på TomTom sine sider så betyr det "Searching for a RDS-TMC station." Lenke til kommentar
Nimitz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) TMC er nok ikke i drift i Norge ennå... Står en del her: http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.ph...2bb7c2317555a4e Endret 16. september 2008 av Nimitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå