Gå til innhold

Noen spekulasjoner om priser på speilrefleks (EOS 450D)

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lurt en stund på å få meg speilrelfekskamera. Dette blir det første speilreflekskameraet og jeg har på en måte falt litt for Canon eos 450D. Delvis fordi det gjør det jevnt bra på tester. Delvis pga den rimelige prisen. Men også fordi jeg har et canon fra før som jeg er veldig fornøyd med og blitt vant til programvaren på.

Kitpakken selges nå for ca 4990. Men er det noen som vet om man kan forvente noe prisnedgang den nærmeste tiden? Nye modeller på vei etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

450D er ganske nytt så blir ikke noen oppfølgere i det segmentet ennå.

Men det er en ting du må være klar over,enkelte butikker som selger 450D har begynt og selge det med det gamle objektivet 18-55 uten IS "intern stabilisering" det er et objektiv som mange omtaler i veldig negativt ordlag.

Grunnen for det objektiv byttet er at butikkene skal kunne sette ned prisen litt mer.

Så hvis du bestemmer deg for 450D,så skjekk veldig nøye at du får det nye objektivet 18-55 med innebygget IS det er et veldig mye bedre objektiv.

Edit:Er du usikker på tilbudet,så post det her med en link til det.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Greit tilbud det der,i prisguiden står det oppført som EU modell,med andre ord så får du ingen garantier fra Canon Norge siden det er et sideimportert kamera.Men på siden til NetonNet er det med svensk manual trodde du ikke fikk det med EU modeller kun engelsk,kan hende jeg tar feil her.

men det er ikke noen problen angående reklamasjon,5 års fabrikkgaranti gjelder uansett så lenge butikken ikke går konkurs.

Kjøp med et minnekort av god kvalitet,ikke spar et par hundrelapper der,jævla iriterende når akkurat de bildene som blei så bra gikk tapt pga. at du fikk ufulstendig skriving på kortet.

Tips: sandisk Extreme III eller IV 4gb gjerne to kort,da er du sikker på at du har et tilgjengelig kort hele tiden.

Edit:link til prisguiden 450D

https://prisguiden.no/product.php?product...iew=productinfo

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...