Mr.Anki Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Jeg trenger tips til et nytt kalender program som fungerer for XP. Har hatt Vista før og der brukte jeg den som var innebygget. Mvh Mr.Anki Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://www.mozilla.org/projects/calendar/ Slik du tenker på ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 En slik en ja Takk skal du ha! Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ellers så har du jo kalender både i hotmail/live og gmail. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Men da må jeg ha internett tilgang og det vil jeg slippe. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lastet Lightning programmet, men jeg fikk bare en *.xpi fil, er dette normalt? Lastet ned for Windows, og jeg får spørsmål om hvilket program jeg skal åpne filen med. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lastet Lightning programmet, men jeg fikk bare en *.xpi fil, er dette normalt?Lastet ned for Windows, og jeg får spørsmål om hvilket program jeg skal åpne filen med. Takker for alle svar! Fy! Det er ikke høflig å kapre andres tråder. men btw, en xpi fil er en utvidelse til mozilla-programmer, typisk firefox eller thunderbird. Et annet kalenderprogram jeg er mycket fornøyd med er Rainlendar. Det er et annet konsept enn mozilla sin kalender da den legger seg som en del av skrivebordet og er synlig så lenge du ikke har andre vinduer liggende over. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg lastet Lightning programmet, men jeg fikk bare en *.xpi fil, er dette normalt?Lastet ned for Windows, og jeg får spørsmål om hvilket program jeg skal åpne filen med. Takker for alle svar! Dersom du leser på siden hos mozilla ser du at: Lightning er et kalendertillegg til thunderbird Sunbird er et frittstående kalenderprogram. Which is right for me?You may prefer Lightning if... * you send or receive meeting invitations via email * you already use Mozilla Thunderbird for email * you customize your applications with add-ons (such as extensions or themes) You may prefer Sunbird if... * you prefer your calendar to be separate from your email client * you don't currently use Mozilla Thunderbird for your email * you don't like adding add-ons (such as extensions or themes) to your applications Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sorry hvis jeg kapret tråden, men siden det hadde nogenlunde samme tema tenkte jeg det var greit :/ Hvis du vil ha en ONline kalender, så er Gmail Kalender å anbefale Eller Google Calendar Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 [quote name='HLSolbjorg' date='18/09-2008 : 15:25' post='12001729' Hvis du vil ha en ONline kalender, så er Gmail Kalender å anbefale Eller Google Calendar Mr.Anki sier tydelig: " Men da må jeg ha internett tilgang og det vil jeg slippe. " Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvis du vil ha en ONline kalender, så er Gmail Kalender å anbefale Eller Google Calendar Det var ment hvis han vil ha en kalender som ha kan komme innpå overalt, fordi han kan bruke programmet, så oppdatere det med google calendar, så hvis han drar et sted, kan han bruke den på nytt Hvis du skjønner Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Sunbird er perfekt for min del, på norsk er det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå