jonas_blomster Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Siden jeg begynte på skole i byen har jeg vært en fast pendler med toget. Har til nå bare brukt HTC diamond som MP3 spiller, men irriterer meg bare mer og mer for hver dag som går over lydkvaliteten. Har derfor lyst på noen ordentlige hodetelefoner. Har ikke MP3 spiller, ikke en jeg har tenkt å bruke ihvertfall, så forslag der er også velkomne :-) Pris er ikke så veldig nøye, men hadde vært greit å holde seg i ca 1000,- klassen. Noen som kan foreslå noen hodetelefoner som er: - behagelige - god kvalitet, på både lyd og byggekvalitet - god bass (liker bass...) - stenger lyd ute mvh Jonas Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg bruker sennheiser cx300 dette er plugger som har gummi rundt som gjør at de stenger ute støy ganske bra. bassen er kraftig hvis du liker det, jeg syns de spiller veldig bra og er kjempe fornøyd. sennheiser cx300 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Sikkert veldig gode de der. Men ørene mine er ikke laget for plugger.. Har prøvd en god del forskjellig, både vanlige plugger og "in ear", og de bare detter ut hele tiden. Derfor må jeg nesten ha noen hel / halv dekkende hodetelefoner. Har også inntrykk av at heldekkende er generelt bedre, stemmer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 hvis du skal bruke dem på toget, vil det da si at de godt kan være av litt størrelse? beyerdynamic DT770 dekker alle punktene dine 100%, men prisen er en del høyere - er dog noen som har fått tak i via ebay til rundt tusenlappen Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Litt str har ikke noe å si. Blir brukt når jeg går til toget, sitter på toget og evt film på kveldstid da høy lyd ikke er så populært Men har hørt mye om at noen typer hodetelefoner er for tungdrevne til å kunne bruke med for eks den nye ipod nano. stemmer det eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jo da. Sonyen min klarer nå å drive mine 80 ohm dt770 nok for min del, om du er vant til å spille veldig høyt bør du dog kanskje gå for 32 ohm utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå