NuB Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har sett endel dårlig omtale og skrekkhistorier angående ITbutikken og retur her inne. Men dette har stort sett hvert i saker der det har vært feil og mangler på varen. Jeg ønsker å bestille en Acer al712 skjerm. Ikke bare er ITbutikken flere hundre kroner billigere, de er også de eneste som har den inne ser det ut til. De andre får den ikke inn før langt ut i april. Men når det gjelder skjermer kan jo retur fort bli aktuelt (man må jo tross alt se skjermen for å vite om man er fornøyd, døde piklser osv). Derfor lurer jeg på om de er greie å ha med å gjøre i vanlige retursaker? Det vil si, går prosessen med å få et returnummer, sende inn varen og få pengene tilbake greit? De er nødt til å respektere angrefristloven siden de opererer i Norge? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg har ikke noe erfaring med itbutikken, men hvem er det som IKKE får god og dårlig omtale her da...... Komplett for eksempel, de får mye skryt, men jammen meg får de mye dritt også........ Pass på og få med alle kviteringer som trengs til evt senere retur, og du har ditt på det rene ville nå jeg tro....... Om de da begynner og skape seg så er borbrukerombudet neste..... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Joda enkeltilfeller er det vel i alle webshops, men noen er vel bedre enn andre. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 joda, men ta vare på alt som er av kvitteringer etc, så skulle du ha ditt på det rene OM det skulle oppstå noe problemer........ Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ITButikken er generelt skikkelig skarpe på service. Eksempel: Jeg kjøpte en Logitech Cordless Mouseman Optical fra dem da den nettopp var kommet. Etter ca. 11 måneder fikk jeg plutselig en mail med spørsmål om jeg hadde noe å klage på, siden fristen for retur (ett år) snart gikk ut. DET er noe jeg ikke har opplevd, hverken før eller senere. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg handlet mye med ITbutiiken før helt til jeg måtte returnere noe. Den ene returen tok 5 uker og den andre 7 uker. Skjermkort og HD. Det er for dårlig, men mulig jeg har vært uheldig. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ITButikken er generelt skikkelig skarpe på service. Eksempel: Jeg kjøpte en Logitech Cordless Mouseman Optical fra dem da den nettopp var kommet. Etter ca. 11 måneder fikk jeg plutselig en mail med spørsmål om jeg hadde noe å klage på, siden fristen for retur (ett år) snart gikk ut. DET er noe jeg ikke har opplevd, hverken før eller senere. Rent bortsett fra at enten så misforsto du henvendelsen fra ITButikken, eller så kan de ikke kjøpsloven, eller så er de skikkelig sleipe. Fristen for retur på en mus som det er noe galt med er minimum 2 år, og antagelig 5 år - dette er slått klart fast i kjøpsloven. En garanti på ett år er bare noe som skal gi deg enda bedre betingelser enn i kjøpsloven det første året. Lenke til kommentar
zacco Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Itbuttiken er vell noen man ikke handler med etter at man har vært gjennom den første retursaken med dem, greit nok at de er billige men at det skal ta bortimot 4 mnd å få ordnet opp i et hk og cpu som begge var DOA er for drøyt. Håpløst å få kontakt med dem og det virker som de rett og slett driter i mail som blir sendt. Styr unna dersom du skal kjøpe noe som du kan risikere å måtte returner Lenke til kommentar
NuB Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Varen er alt kjøpt og sendt(eneste stedet de hadde den inne), jeg krysser fingrene... Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Varen er alt kjøpt og sendt(eneste stedet de hadde den inne), jeg krysser fingrene... Handelen går nok greit den... du blir fornøyd... hvis du ikke må returnere skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå