codename_p Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nettverksforumet First Tuesday arrangerte møte 2. september på stamstedet Rockefeller. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 En referat fra hva som skjedde der? Dere kunne vel heller si at det er åpent for alle interresserte. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 "Lightening talks" (slå på lyset, takk), eller "lightning talks" (lynraske)? ;-) Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Interessant referat. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) enlightening talks, kanskje? Litt lett snabelsnakk der altså... Edit: (ikke) bare til opplysning(søyemed) for å si det på den måten. Her kunne man holdt det gående, men vi stopper der. Endret 17. september 2008 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 En referat fra hva som skjedde der?Stemmer det. Jeg har skrevet endel slike tidligere, men First Tuesday-møtene kommer med ujevne mellomrom.Dere kunne vel heller si at det er åpent for alle interresserte. Tror jeg har nevnt det tidligere, prøver å unngå å gjenta meg selv for mye. Kan samtidig nevne at medlemskap og deltakelse er gratis siden arrangementene er sponset, mens First Tuesday-avdelingene ellers rundt i verden er langt fra gratis. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) "Lightening talks" (slå på lyset, takk), eller "lightning talks" (lynraske)? ;-) Tabbe. Det skulle være lightning, selv om ikke alle var like lynende raske... Interessant referat. Takk for den. Håper det jeg skriver får flere til å delta på disse tilstelningene. Endret 17. september 2008 av Codename_Paragon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå