Gå til innhold

Problem med WD

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg fikk blåskjerm i windows oppstart etter jeg endret disken til Ultra-DMA mode 5 (ATA100).

Jeg har uansett valgt å formatere disken, problemet kommer når jeg skal få ut data'ene jeg hadde på c: (dokumenter etc.)

Jeg har satt disken i en annen pc, jeg får den opp i min datamaskin, alle partisjonene.

Jeg trykker på documents and settings og brukeren min som jeg hadde på den andre pc'en, problemet er at det står "access denied".

Jeg MÅ inn på området mitt... noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har med rettighetene å gjøre. Visst du har windows 2000 kan ta egenskaper på mappa og velge sikkerhet. Fjern så alle brukerne som står der og legg til administrator. Spør maskinen etter noe rettighet greier (valget mellom copy, remove og cancel kommer) velg remove. Dette er en drastisk måte å gjøre det på så IKKE gjøre det på feil mappe! Visst det er windows xp er jeg litt usikker...

Håper det var noe kreativt i det jeg sa :wink:

Lenke til kommentar

WD: witchdoctors. Mange mener disse magikerne ikke kan stå alene uten et meatshield. Men dette har vist seg å være feil (bl.a. p.g.a. ST), og blizzard har dermed planer om å nerfe WD ved å senke dmgen dems. I TFT er allerede dette gjort. Jeg mener magikerne bør være support units, og at rene caster-hærer burde forbys. Håper svaret kom til hjelp.

Snx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...