Gjest Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 men jeg mente personligheten hans. sånn man tenker på han. det er jo Darth Vader. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen kan slå Darth Vader? Hva med Luke da? Lenke til kommentar
skolissen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Spillet har solgt over én million på 5 dager, ikke dårlig! Selger mye bedre på PS3 enn 360 her i Europa. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen kan slå Darth Vader? Hva med Luke da? ingen kan slå darth vader, det er imaget hans. pluss at luke er sønnen hans da. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skjønner ikke helt hva du mener, men Luke slo jo han. Uansett hvilket image Vader har. Så det er jo ikke akkurat sjokkerende om det er flere som klarer det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har spilt igjennom det nå og må si det var god underholdning! Det har jo fått mye variert kritikk, men jeg syntes det var bra med action hele veien! Eneste er jo at det veldig linært, du har jo strengt tatt ikke frihet i det hele tatt og det tok kanskje litt vell lang tid mellom hver "store kamp", for det og løpe rundt og drepe diverse kloner blei temmelig kjedelig etter hvert Men så kom en boss-fight og da blei det straks mye mer interessant igjen! Må bare bøye meg i støvet for historien i dette spillet, dette er jo nesten på nivå med KOTOR som etter min mening er den beste spillhistorien som er laget! det at du ender med å dø er jo også en ny morsom vri som du nesten aldri opplever verken på film eller i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg