Gå til innhold

Anmeldelse: Star Wars: The Force Unleashed (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Nå er jo Star Wars famlie/barne filmer, så å ha kroppsdeler kappet av overalt ville ikke vært tro til Star Wars verdenen. Men du får jo kappet opp roboter, som også skjer i filmene.

Lucas er jo streng på hva ting som bærer Star Wars navnet skal innholde og være. Så hans ord er gud.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jo Star Wars famlie/barne filmer, så å ha kroppsdeler kappet av overalt ville ikke vært tro til Star Wars verdenen. Men du får jo kappet opp roboter, som også skjer i filmene.
Folk mister da kroppsdeler i filmene hele tiden!

WARNING: HEAVY SPOILERS

Slik skal ekte lightsabercombat se ut!

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Jo, men de scenene er "story based" hendelser som beveger handlingen.

Når de sloss ellers rundt i filmen flyr ikke av kroppsdeler, der er der de teite robotene kommer inn.

Når det er mindre folk som sloss så er det som oftest lasersverd vs pistol eller pistol vs pistol. De som blir drept av jedier i disse kampene får som oftest skuddet sitt reflektert tilbake.

Dessuten, at det bare er de viktige karakterene som blir kuttet i småbiter så tar du feil, i Ep. 2 så blir jo blandt annet noen av disse insektfolkene delt på midten, inne i den droidefabrikken.

Lenke til kommentar

Å herregud, er helt nytteløst å diskutære med en fanboy som takkler ikke å se sannheten. Tydelig du ikke kjenner til Lucas og hans syn/mål med Star Wars. Les litt bøker og dokumentarer om mannen så vil du se hva hans syn på vold i filmer han produserer, og hvorfor vi ikke ser mennesker konstant hakket opp i Star Wars filmene.

CGI/monster er ikke mennesker, men om du vil tro dette så for all del...gjør det du. For det er tydelig å du har bestemt deg for et syn og kommer ikke til å se fornuften.

Det er som å forsøke å få Paven til å tro at Gud ikke fins.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Eg spelte demoen først ein gong og tenkte "helt greit", no i kveld prøvde eg igjen og då var eg nesten heilt oppe på "konge"! No vurderar eg eit innkjøp her :D

Men då kjem spørsmålet, er det noko forskjell på 360 og PS3 versjonen? Er "mulitplattformspel går glattare på 360" spøkelset gjeldande her og? Og kjem Wii versjonen ut no i lag med dei andre? Oooog blir det ein omtale av den her på gamer snart? :)

Lenke til kommentar
Eg spelte demoen først ein gong og tenkte "helt greit", no i kveld prøvde eg igjen og då var eg nesten heilt oppe på "konge"! No vurderar eg eit innkjøp her :D

Men då kjem spørsmålet, er det noko forskjell på 360 og PS3 versjonen? Er "mulitplattformspel går glattare på 360" spøkelset gjeldande her og? Og kjem Wii versjonen ut no i lag med dei andre? Oooog blir det ein omtale av den her på gamer snart? :)

Hvis du går på Gametrailers.com kan du lete opp en videosnutt som viser forskjellene på Xbox 360 og PS3 versjonene. For å si det slik; det er ingen forskjeller. Du må nærmest sitte med ørneøyer og mikroskop for å i det hele tatt skimte forskjell i grafikken.

Lenke til kommentar

Bestillte mitt fra vgp på mandag. fikk det på fredag :). har spillt endel nå, syns egentlig det er ganske morro. litte bitte ensformig kanskje. men utfordrende. syns det er riktig vanskelig til tider jeg.. Noen andre som følte at det var en avansert utgave av stigespillet på tredje verdenen hvor man skulle klatre oppover(planteting). klatret opp, ble dyttet ned/fallt ned når jeg prøvde å få sånn powerup greie. skjedde vel 10 ganger. hehe. :tease:

8/10 syns jeg kanskje var å ta litt hardt i. ville gitt det 7/10..

Lenke til kommentar
Folk mister da kroppsdeler i filmene hele tiden!

WARNING: HEAVY SPOILERS

Slik skal ekte lightsabercombat se ut!

Og Luke Skywalker mister hånden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...