Kontorstol Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei, jeg forhåndsbestilte Assassins Creed Classics hos play.com, og ha nå ventet på det i 2 uker. I dag fikk jeg pakken, men det var ikke Assassins Creed som lå det, det var infinite undiscovery! Hva skal jeg gjøre? Endret 18. september 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sende en mail? Ikke åpne spillet ihvertfall. De har nok ordrehistorikk(det har sikkert du på profilen din å), så det er nok ikke så vanskelig og få det riktige spillet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Det første du skal gjøre er og gå på diskusjon.no og lage en skikkelig sinna post! Så tar du kontakt med play.com der forklarer problemet, de gir deg beskjed om å returnere spillet og du får riktig spill i posten. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sende en mail? Ikke åpne spillet ihvertfall. De har nok ordrehistorikk(det har sikkert du på profilen din å), så det er nok ikke så vanskelig og få det riktige spillet. Har selvfølgelig ikke åpnet det.. mail er ikke vits å sende til play, så jeg får vel ringe, men det koster vel en del? Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Jeg har kontaktet play.com flere ganger på mail, og fått raskt svar hver gang.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hvilken adresse sendte du til? Jeg har aldri fått svar før ihvertfall Lenke til kommentar
Sunlotion Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Dette virker som et ganske vanlig problem hos play.com.. Er ikke første gangen jeg hører om sånt. Nettstedet mister litt av troverdigheten sin da Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har kontaktet play.com flere ganger på mail, og fått raskt svar hver gang.. Har du lyst å dele den e-post adressen med oss andre? Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=retn Ser her er en som sier att dette er ett vanlig problem hos Play, men dette er første gang jeg hører om en sånn feil hos Play. Har mangen venner som har brukt Play i flere år, men det ensete som har hendt ett par ganger er att sendingen forsvinner på veien. Men da har varen blitt erstattet etter 21 dager. Dette gjelder både spill, film og musikk. Lykke til! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Takker Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 fikk du infinite undiscovery isteden? Da hadde jeg takket å bukket iallefall! Kjøper lett av deg det for prisen til assassins creed classic.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hehe, jeg har mest lyst på Assassin's Creed Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har fått feil 2 ganger av Play.com. Det er synd, men sånt skjer. Du går på din bruker, finner hjelp-knappen, blar deg fram til "Jeg har fått feil pakke", leser igjennom, trykker riktig, går tilbake til "Dine bestillinger", der trykker du på spillet. Så må du sende det tilbake, men de vil sende det riktige før de får det tilbake. Veldig enkelt forklart, men du burde greie det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg har fått feil 2 ganger av Play.com. Det er synd, men sånt skjer. Du går på din bruker, finner hjelp-knappen, blar deg fram til "Jeg har fått feil pakke", leser igjennom, trykker riktig, går tilbake til "Dine bestillinger", der trykker du på spillet. Så må du sende det tilbake, men de vil sende det riktige før de får det tilbake. Veldig enkelt forklart, men du burde greie det Ah, hadde forventet en måned med venting jeg nå, men flott at de sender spillet først Lenke til kommentar
NeedHelpOnCS Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 OMG! du er ikke den første! de sendte meg star wars battelfield 2 når jeg bestilte sims 2 :S:S hva for en stygg feil er det'a lizzom ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 "We are very sorry to hear that you have been sent the incorrect item. We will dispatch the correct item to you immediately." Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 "We are very sorry to hear that you have been sent the incorrect item. We will dispatch the correct item to you immediately." I told you so Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 "We are very sorry to hear that you have been sent the incorrect item. We will dispatch the correct item to you immediately." da kan du jo bare beholde det du fikk?^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Dersom jeg vil at de skal trekke 250kr fra kortet mitt kan jeg det Hvordan er det med porto? Jeg må vel ha en del frimerker på pakken for å få sendt det helt til UK? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Tror det er 25 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå