Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg kjøpe til jenta mi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forlovelsesring trenger ikke være av gull og diamanter. En enkel ring av sølv behøver ikke å koste så mye.

16år er en fin alder å forlove seg, finnes ingen aldersgrense. Men høres det ikke kult å kunne kalle kjæresten sin, "min forlovede/min fremtidige kone?"

Det hadde vært diiiiiiiigg :love:

Neinei, har ikke tenkt å bruke alt. men det er maks prisen på det jeg har.

Hu er sånn glad jente. elsker musikk(escape the fate, metro station osv, hello kitty. Ta bilder, klær og sminke. osvosv. ^^

Men det hadde vært digg med en ring:) men vil gjerne imponere enn å bare ha sånn rund sølv ring.

tusen takk for svar :) btw

Lenke til kommentar

Tull og tøys. Forlovele er ikke noe man slenger ut i øst og vest uten videre. Ingen som bør forlove seg når de er 16.

EDIT:

Ring=OK

Forlovelsesring = Not OK

Hvis du skulle falle på ring er det viktig å treffe størrelsen. Da ville jeg heller ha tatt turen innom en gullsmed eller lignende, vanskelig å treffe størrelsen på internett. Jeg gjorde det med min kjæreste den gangen vi var nyforelsket.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
16år er en fin alder å forlove seg, finnes ingen aldersgrense. Men høres det ikke kult å kunne kalle kjæresten sin, "min forlovede/min fremtidige kone?"

Synes det høres ut som et useriøst fjortiss forhold som ikke kommer til å vare, synes man burde forlove seg når man faktisk har bestemt seg for å gifte seg, ikke fordi det høres kult ut.

Lenke til kommentar
Tull og tøys. Forlovele er ikke noe man slenger ut i øst og vest uten videre. Ingen som bør forlove seg når de er 16.

EDIT:

Ring=OK

Forlovelsesring = Not OK

Vi har vært sammen i 3 år, uten og med avstand. Hun er den rette. Men jeg gjør det når det passer og er ok:)

Ja, det er individuelt hva folk gjør og det er godt mulig hun er den rette, jeg har ingen meninger om at forholdet deres er ikke er like godt som et hvilket som helst annet. Men det vet du bedre når du er 20år+. Personlig tok jeg det steget etter vi hadde vært sammen i 6 år og har bryllup i syne innen 1 år.

Finnes det noe som kune passe inn i fotointeressen hennes?

Fremkalling av bilder i stort format? Fotoutstyr (hvilket kamera har hun?)?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Synes det høres ut som et useriøst fjortiss forhold som ikke kommer til å vare, synes man burde forlove seg når man faktisk har bestemt seg for å gifte seg, ikke fordi det høres kult ut.

Hvem er du som avgjør hvordan ens forhold er?

Han elsker henne og kunne gjerne tenke seg å gifte seg med henne. Det finnes nok av folk som gifter seg i den alderen, men er snakk om forlovelse. Altså en symbolsk handling på at de villig til å forplikte seg og en dag gifte seg. Er mange som er forlovet i mange år, det kan de også gjøre men det er ikke opp til deg å avgjøre om kjærligheten deres er sterkt nok eller ikke.

Arild, kjøp en forlovelsesring om du tenker på å gifte deg med henne og ser ingen fremtid uten henne i ditt liv.

Lenke til kommentar

Litt tullete av meg å komme trekkende med denne her, koster ikke akkurat 1500kr:-)

http://cgi.ebay.com/Remote-Control-for-NIK...1QQcmdZViewItem

Men siden du snakket om paypal, så er ikke denne dum, så og si gitt bort, har en slik selv. Om ikke det akkurat er hovedpresangen din så er hun sikkert glad for en slik og:-)

Fotobøker er vel og en mulighet, er en del forskjellige som bla selges fra play.com som har gratis frakt. Der kan du sikkert finne noe musikk eller lignende og. Nikon d40 digital fieldguide er en grei bok for mange, alt etter hvor mye hun kan.

Stativ er også kjekt å ha om hunikke har det.

Men om du skal bruke 1000kr+ er det vel fort smykker som kan være tingen. Men da hadde jeg gått i en butikk, ikke på nett.

Lenke til kommentar

Han elsker henne og kunne gjerne tenke seg å gifte seg med henne. Det finnes nok av folk som gifter seg i den alderen, men er snakk om forlovelse. Altså en symbolsk handling på at de villig til å forplikte seg og en dag gifte seg. Er mange som er forlovet i mange år, det kan de også gjøre men det er ikke opp til deg å avgjøre om kjærligheten deres er sterkt nok eller ikke.

Arild, kjøp en forlovelsesring om du tenker på å gifte deg med henne og ser ingen fremtid uten henne i ditt liv.

''Arild'' haha. må bytte brukernavn, thatsnotmyname.

Jeg vil gjerne men.. Må kjøpe en dyr ring (6). jeg er sikker på at det skjer i 2009 en gang

Lenke til kommentar

Nå er det du som først avgjørte hvordan forholdet var. Jeg tviler på at forlovelsesring vil gjøre forholdet noe lettere og bedre. Det er liten vits i å gjøre det nå, unntatt at det "ser kult ut".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...