Gå til innhold

Ekstremt trege nettlesere.[løst, uten løsning]


guttorm

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg sliter med ekstremt trege nettlesere. IE er raskere en Firefox for øyeblikket.

Maskinen er lapptoppen i profilen. Den er akkurat re-innstalert, jeg har oppdatert windows, samt antivirus og firewall. I tillegg har jeg sjekket maskinen for spyware, finner ingen ting som skulle tilsi problemer med nettleserene.

 

Håper dere har noen tips til hva det kan være, virer som firefox sliter med å laste inn annonsene på sidene.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du sier ingenting om dine spesifikasjoner. kan være en ide å poste ut detaljerte maskinvare spesifikasjoner samt hvilke versjoner du kjører av de forskjellige nettleserne, og servicepacks /OS
Maskinen er lapptoppen i profilen.

 

Click brukernavn, profil=laptopp.

Jeg tenkte det først og fremst var et windows problem, derfor postet jeg ikke programvaren. Skal ta det med neste gang.

 

Nå er det faktisk i orden. Jeg vet ikke hva det var, men forskjellen er som dag og natt.

Har en mistanke om at det var en Windos update, eller fil som laget problemer. For etter den oppdaterte seg nå er alt i orden. Problemet var at jeg hadde vert å hentet de updates som jeg fant tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...