Darthvulture Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Her er noen oppgaver jeg tok i vår, som jeg fikk veldig go kritikk på skolen, min første post på denne delen av diskusjonsforumet tatt med nikond50, vinduet,oljemuseumets bak og veggen tatt med 18-125mm og blomsten med 70-300mm tamron linser Endret 16. september 2008 av topvulture Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Minner om retningslinjene for bildekritikken, og ber trådstarter merke seg følgende punkter særskilt: - Bildet som du ønsker kritikk på, skal legges inn som vedlegg i posten din. Linking til bilder som ligger på andre host-er er ikke tillatt. Dette gjelder også img tags til bilder som ligger på en annen host. - Du skal helst ikke legge ut mer enn ett bilde av gangen. Vår erfaring er at hvis du legger ut mange bilder på en gang blir det for mye å ta stilling til og man hopper lett over tråden. Du kan legge ut to eller tre bilder på en gang når det er en viss sammenheng mellom dem. For bildeserier er det egne regler. - Det skal komme klart frem av emnetittelen at det dreier seg om en bildekritikktråd. Dette gjøres enklest og best ved å starte emnetittelen med "BK:" eller "Bildekritikk:", men også andre måter å gjøre det klart på vil bli godtatt. Dette innlegget skal *ikke* kommenteres i tråden, evt. kommentarer skal gis på PM. Rapportér gjerne innlegget når manglene er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet. Endret 16. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Liker spesielt det siste bildet godt. Måten det er tatt på/redigert passer fint til motivet.. Interessante bilder. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå