RBW Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sapphire er på banen med en Toxic-versjon av Radeon HD 4870. Les mer Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ligner på kjøleren jeg hadde på mitt 3870x2. Den var meget stille og god. Fabrikkoverklokka kort er ikke noe jeg gidder betale ekstra for, men en god 3dje parts kjøler er ikke å forakte over de dårlige referanse kjølerne. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kortet var ikke så intresant, men kjølern vil jeg ha Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Syns Sapphire gjør en utrolig bra jobb med sine Toxic kortene. Bra klokking, god kjøler og mindre støy enn fra reference. Syns en slik løsning er verdt det ekstra den koster. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kanskje verdt å nevne Palit / Gainward sitt HD 4870 Sonic Dual Edition kort? Dual-BIOS, fabrikkoverklokket, to vifter og Displayport? Lenke til kommentar
Atesha Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Slike kjølere burde bli solgt seperat Lenke til kommentar
jH- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjøpte nytt HD 4870-kort for 3-4 uker siden, men nå vurderer jeg nesten å kjøpe nytt pga. den kjøleren der. Referanseviften på Sapphires vanlige HD 4870 er rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Må si meg enig i alle her. Skal det være noen vits i å ha så mange produsenter, så må de jaggu meg gjøre noe annet enn bare å gi ut referansekort hvor man har tynt kostnadene ned (ved å bruke dårligere komponenter? Hvem vet?). Flere bedre kjølere! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Produsenter av klistermerker ser jeg lite poeng i, men produsenter som endrer litt på designet (og forbedrer det) liker jeg godt. Jeg må erlig talt si at det bryr meg lite hvilken farge og motiv som er på skjermkortet, så lenge det ikke blinker rosa eller noe. Støy og hvor god kjølingen er er faktorer som betyr noe for meg. Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 For å si det sånn, så vil jeg heller ha et kort med god kjøler til 2000,- enn et kort med ræva referansekjøler og drittkomponenter til 1800,-. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 det fine med slike kort er at det er enkelt og slite av plast og vifte. for så og montere ei skikkelig 12-14cm vifte på. med en slik kjøler og ei god vifte er det greit og få det lydløst. jeg kjører et powecolor "pcs" med en 14cm vifte på 650 rpm og det er totalt lydløst Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vet noen om det problemet med Spahhire-kortene, det med PowerPlay, eller hva det var, er på disse kortene og, eller er det vekk? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 For å si det sånn, så vil jeg heller ha et kort med god kjøler til 2000,- enn et kort med ræva referansekjøler og drittkomponenter til 1800,-. sant. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja vi får se, dette kortet dukket aldri opp.. http://www.hardware.no/artikler/vannkjolt_...d_2900_xt/39406 Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hadde värt kjekt med en sammenligning av dette og Club 3D sin HD4870 OC utgave som også har bedre vifte og overklokking til 800/950 ut av boksen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg syntes fremdeles at dette kortet er mer interessant? Der får du ikke bare en liten fabrikkoverklokket utgave med ny kjøler, men du får ting som dual-BIOS (kan switche mellom to bioser, da eventuelt en som er overkloket, en annen ikke osv..?), to vifter (god kjøling?) også er det det ENESTE "toppkortet" på markedet (vi ser vell på HD4870 sin ytelse som endel av toppsegmentet?) med displayport! Syntes Palit / Gainward har mye mer på gang enn hva alle andre produsenter kommer med, der er det jo bare snakk om ny kjøler og fabrikkoverklokk, det får vi jo av samtlige toppkort, hva er så stort med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå