Lakus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vil nok si det samme her. Litt er greit, men plasma, laser og generelle "iung iung" våpen er jeg ikke noe fan av. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 sykt irriterende at det kommer spill med så kort margin. Call of duty får aldri etablert seg skikkelig i online gaming hvis det kommer et nytt spill en gang i året. Nytt spill hvert 3 år hadde vært bedre. Pokker altså! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nå er det jo klart at Call of Duty 4, World at War og Call of Duty 5 har vidt forskjellige konsepter, så det blir nok noe for enhver smak. Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dette ser jeg frem til. Glad CoD serien har holdt ut så lenge. Samma om det er WW2 eller noe fiction tema, så vil det alltid ha samme gode gameplay. Får jeg da håpe:P Endret 21. oktober 2008 av Hypex Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Håper Sci-Fi betyr prototypevåpen som ikke er i bruk enda, og at spillet er satt 50 år frem i tid. Selvfølgelig snakker jeg ikke om plasma og laser osv, men fancy våpen med kuler og krutt. Eg støttar denne. Eit lite søk rundt på Internettet kan avsløre mange finurlege våpenkonsept og prototypar som kunne passa fint inn i eit slikt spel. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er dumt at de splitter onlinesamfunnet paa denne maaten. Greit at de gir ut noe for enhver smak. Men som sagt tidligere, samfunnet vil aldri etablere seg skikkelig hvis de pqser ut spill i denne farten. Men men... Selvom det fqles ut som om jeg spiller en modifikasjon til Cod 4,saa liker jeg CoD 5 mye bedre da bevegeligheten i spillet er mer "behagelig" (hvis det gaar ann aa bruke det uttrykket). (beklager for manglende ae, q og aa) Sepo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg