Gå til innhold

Call of Duty 6-utvikler avslørt

Anbefalte innlegg

Ser virkelig ikke problemet med Sci-Fi. Trenger ikke bety aliens.

Håper det blir lagt opp rundt 500 år fram i tid, 3 og 4 verdenskrig er ferdig, og ødela nesten jorda, takket være <problem x> så funker ikke all teknologi, så noe helt nytt kommer på banen.

Men om Sci Fi betyr Plasmagevær, lasersnipere og romskip så blir jeg trist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håpe det går an å spille tyskere for en gangs skyld

Hadde vært litt artig, men tviler på det... Og dessuten, skulle ikke cod6 være framtid?

Det er 5-eren som er ww2

Men tviler på noen lager spill, der man skal lede nazister til seier.... Skal ikke det nye brothers in arms være basert på at man taper?

Det kunne blitt et bra spill, der man styrer nazistene, men taper til slutt....

Lenke til kommentar
sjønner ikke hvorfor alle "gruer" seg til science fiction, jeg mener dt kommer til å være helt nytt. ikke ww2 eller nåtiden, tenkt på dt som noe helt nytt(som dt er jo:P)

Fordi noen vil alltid ha noe å klage på, sci fi betyr automatisk romvesen og plasma/laser våpen. Det betyr for gudsskyld ikke litt fram i tid hvor våpen som er i prototyp/design fasen er i bruk som gir oss noe annet enn standard våpnene i nåtids FPS.

Lenke til kommentar

4ern var bra men jeg synes SP var altfor kort og multiplayer er det nesten umulig å ikke dø. Hvis man har lyst å få noen kills da. Blir fort gammelt.

COD2 derimot kan jeg spille uten å bli det minste lei. Kanskje fordi det var et av de første next gen spillene, vet ikke. Mange minner fra det spillet. Synd multiplayer delen på COD 2 er død. :(

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Det de burde gjøre... lag ca akkurat det samme spillet, skreddersy online delen, slik at man kan velge rom selv og skreddersy, gjøre det mer klanvennelig,se hvilken rom venner/klan folk er i, etc, og gi oss flere maps.

Da ville COD4 blitt enormt bra og ikke bare kjempebra.

Lage et helt likt spill med noen upgrades? Er det ikke lettere å legge ut en stor update med alle disse tingene?

Lenke til kommentar
4ern var bra men jeg synes SP var altfor kort og multiplayer er det nesten umulig å ikke dø. Hvis man har lyst å få noen kills da. Blir fort gammelt.

Ikke om en er god ;) Ikke uvanlig å få killstreaks på 15 kills og mer. Hardcore er det jo seff lettere å dø i, men til gjengjeld dør folk mye lettere og du kan ta ut 3 stykk på likt ganske lett :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ser virkelig ikke problemet med Sci-Fi. Trenger ikke bety aliens.

Håper det blir lagt opp rundt 500 år fram i tid, 3 og 4 verdenskrig er ferdig, og ødela nesten jorda, takket være <problem x> så funker ikke all teknologi, så noe helt nytt kommer på banen.

Men om Sci Fi betyr Plasmagevær, lasersnipere og romskip så blir jeg trist.

Nøyaktig mine tanker.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...