Gaarulf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ser virkelig ikke problemet med Sci-Fi. Trenger ikke bety aliens. Håper det blir lagt opp rundt 500 år fram i tid, 3 og 4 verdenskrig er ferdig, og ødela nesten jorda, takket være <problem x> så funker ikke all teknologi, så noe helt nytt kommer på banen. Men om Sci Fi betyr Plasmagevær, lasersnipere og romskip så blir jeg trist. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Håper Sci-Fi betyr prototypevåpen som ikke er i bruk enda, og at spillet er satt 50 år frem i tid. Selvfølgelig snakker jeg ikke om plasma og laser osv, men fancy våpen med kuler og krutt. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Får håpe det går an å spille tyskere for en gangs skyld Hadde vært litt artig, men tviler på det... Og dessuten, skulle ikke cod6 være framtid? Det er 5-eren som er ww2 Men tviler på noen lager spill, der man skal lede nazister til seier.... Skal ikke det nye brothers in arms være basert på at man taper? Det kunne blitt et bra spill, der man styrer nazistene, men taper til slutt.... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 sjønner ikke hvorfor alle "gruer" seg til science fiction, jeg mener dt kommer til å være helt nytt. ikke ww2 eller nåtiden, tenkt på dt som noe helt nytt(som dt er jo:P) Fordi noen vil alltid ha noe å klage på, sci fi betyr automatisk romvesen og plasma/laser våpen. Det betyr for gudsskyld ikke litt fram i tid hvor våpen som er i prototyp/design fasen er i bruk som gir oss noe annet enn standard våpnene i nåtids FPS. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 when will it end? hele serien dabbet av etter call of duty 2... 3eren var en vits, og 4 er bare deathmatchmod cs all over again for min del... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 When will it end? Forhåpentligvis ikke enda. 4'ern var jo, i motsetning til ditt pjatt, jæklig bra. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) 4ern var bra men jeg synes SP var altfor kort og multiplayer er det nesten umulig å ikke dø. Hvis man har lyst å få noen kills da. Blir fort gammelt. COD2 derimot kan jeg spille uten å bli det minste lei. Kanskje fordi det var et av de første next gen spillene, vet ikke. Mange minner fra det spillet. Synd multiplayer delen på COD 2 er død. Endret 18. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Det de burde gjøre... lag ca akkurat det samme spillet, skreddersy online delen, slik at man kan velge rom selv og skreddersy, gjøre det mer klanvennelig,se hvilken rom venner/klan folk er i, etc, og gi oss flere maps. Da ville COD4 blitt enormt bra og ikke bare kjempebra. Endret 18. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det de burde gjøre... lag ca akkurat det samme spillet, skreddersy online delen, slik at man kan velge rom selv og skreddersy, gjøre det mer klanvennelig,se hvilken rom venner/klan folk er i, etc, og gi oss flere maps. Da ville COD4 blitt enormt bra og ikke bare kjempebra. Lage et helt likt spill med noen upgrades? Er det ikke lettere å legge ut en stor update med alle disse tingene? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Muligens lettere, men ikke på langt nær like innbringende. Spill utviklere er selskap som prøver å tjene penger, noen med mer fokus på akkurat dette enn andre. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vær så snill, bare ikke noe sci-fi fremtidskrig, gi oss heller enda mer fra nåtiden. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ingen klaget på noen av Ghost Recon-spillene som er i nær framtid. Ser ikke hvordan den framtidsetting vil skadet spillet akkurat. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 4ern var bra men jeg synes SP var altfor kort og multiplayer er det nesten umulig å ikke dø. Hvis man har lyst å få noen kills da. Blir fort gammelt. Ikke om en er god Ikke uvanlig å få killstreaks på 15 kills og mer. Hardcore er det jo seff lettere å dø i, men til gjengjeld dør folk mye lettere og du kan ta ut 3 stykk på likt ganske lett Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ... cod6 i fremtiden? .. jeg slutter med cod Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Javel. Your loss. Ser ikke hvordan årstall kan ødelegge et godt spill. Selv liker jeg ikke at COD5 holder til i WW2, men det står ikke i veien for at jeg spiller det. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Javel. Your loss.Ser ikke hvordan årstall kan ødelegge et godt spill. Selv liker jeg ikke at COD5 holder til i WW2, men det står ikke i veien for at jeg spiller det. hater laser og alt den driten Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spill trenger ikke ha laser for å være i framtiden. Ghost Recon-serien er i framtiden. CoD4 kunne like så godt ha vært satt i framtiden. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ser virkelig ikke problemet med Sci-Fi. Trenger ikke bety aliens.Håper det blir lagt opp rundt 500 år fram i tid, 3 og 4 verdenskrig er ferdig, og ødela nesten jorda, takket være <problem x> så funker ikke all teknologi, så noe helt nytt kommer på banen. Men om Sci Fi betyr Plasmagevær, lasersnipere og romskip så blir jeg trist. Nøyaktig mine tanker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sci-Fi som i Gears of War Sci-FI da eller? Ser da selvfølgelig bort ifra de supermacho menneskene og Locusts. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 mhm takk men hvis det blir plasmagæver og det kjøper jeg det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg