Daghau17 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Og for guds skyld hold dere unna terrorister i midtøsten, andre verdenskrig og aliens. Vi er lei av det nå. Hva i alle dager skal vi skyte på da?? Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hvorfor skippe Vietnam?? det er jo bare noen få spill som har vært borti det.. EDIT: Og vil ikke ha no sci-fi Alien drit, det er det eneste som var dårlig med Crysis... Endret 16. september 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kommer det på Steam? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Helt sikkert. Steam er vel en gullgruve for pc-spill. Er ytterst skjeldent jeg kjøper spill en plass de ikke knyttes direkte opp mot en profil med mulighet for å laste dem ned, og ikke trenge en plate. (Gamertag, Steam, D2D etc.) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Jeg deler ikke den erfaringen. =/ Jeg har mange ganger ikke kjøpt et spill siden utgiverne lever i modem-alderen. Endret 16. september 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Steam har jo en knalllinje, da. Særlig hvis man sitter med 25mb ned-linje og HL2 er ferdig på ikke mange minuttene! Lenke til kommentar
viga Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 blir litt trist i trusa når jeg ser at COD 6 skal komme ut. og dette før spille kommer ut og. hehehe sci fi, et enda mær lineært spill enn Crysis ser jeg for meg. la nå denne serien dø ut med verdigheten i behold hvertfall, viss en ser bortifra COD 5, som virket enda mer møkk enn cod 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge?Trolig for at Infinity Ward skulle få tid til å lage CoD4 og nå få tid til å lage COD6. Det er jo selvsagt skamløs melking fra Activision sin side, men money talks dessverre. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Meh, jeg gleder meg jeg. Infinity Ward vet å levere gode spill, så jeg tror dette blir bra Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) La meg gjette, folk er redd for at dette blir Call of Duty 2142? For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hva folk synes er så dårlig med det spillet, greit, det er sci-fi, det appelerer ikke til alle, men at spillet er ødelagt? At det ødelegger Battlefield-serien? Og hva er alt snakket om reklame? Har aldri lagt merke til det. Og Sci-fi betyr ikke nødvendigvis aliens og moderskip. Futuristisk virkelighet ftw. Endret 16. september 2008 av Jesusball Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Blir veldig Need for Speed, det her.. Slipp ut et nytt spill hvert år, men sørg for at det bare er annethvert år det kommer en nevneverdig nyvinning.. Da ble det ihvertfall å høre på anmeldelser skal jeg fortsette å kjøpe Call of Duty spill. Det er jo greit å vite at man kun trenger å kjøpe annethvert år da.. Da blir det litt sånn som jeg kjøper fotballspill.. Trenger ikke alle i serien, bare jeg får litt nytt en gang iblandt Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Syntes Activision begynner å lukte mer og mer EA hvor spilla kommer på samlebånd. 1,2 og 4 var bra, 3 var møl, 5 og 6 vet jeg ikke om jeg gidder å plukke om engang. Men ett Call of Duty ala Vietnam krigen hadde vært kult Lenke til kommentar
Aguy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) sjønner ikke hvorfor alle "gruer" seg til science fiction, jeg mener dt kommer til å være helt nytt. ikke ww2 eller nåtiden, tenkt på dt som noe helt nytt(som dt er jo:P) Endret 17. september 2008 av Aguy Lenke til kommentar
Aguy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og for guds skyld hold dere unna terrorister i midtøsten, andre verdenskrig og aliens. Vi er lei av det nå. Hva i alle dager skal vi skyte på da?? kan jo bli et nytt jakt spill skyte på kaniner me ak-47 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det her visste jo alle :!: Er jo allmenn viten at Treyarch og Infinity Ward bytter på. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvorfor ikke den amerikanske borgerkrigen? Kunne vært interessant med munnladergevær med bare ett skudd, bajonetter til nærkamp, hester og skyttergraver. Men blir vel for kontroversiellt å skyte amerikanere (selv om det jo allerede har skjedd...) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Regner med de klarer å fikse opp failuren til Treyarch og World at war. Sistenevnte KAN bli bra i singleplayer/coop, men i multiplayer er det i mine øyne dødt allerede. Kjøretøy i MP i cod er allerde vist at ikke funker. CoD handler om små og kaotiske multiplayermaps. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vietnam! Gi meg vietnam! Eller WW1. Eller kosovo! Bare ikke enda ett WW2-spill! Agreed. Hadde vært kult med Vietnam eller en av de små litt mindre kjente konfliktene som Kosovo. Invasjonen av Irak eller Afghanistan hadde jo også vært fett Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har ikke noe imot at det kommer flere spill, men er bare ikke fornøyd med sci-fi tid.... WW2 har jeg ikke noe imot, men mest fordi jeg ikke har spilt noe cod, utenom cod 4, som jeg elsket... Men jeg ville helst hatt fra WW1, eller Vietnam.... Og selvfølgelig moderne krig Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Får håpe det går an å spille tyskere for en gangs skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg