LoveAmiga Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Mer WW2 !!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg begynner å bli mer og mer negativ til Activision, synes de er litt vel ivrige når det kommer å utnytte deres franchises, jeg tør ikke tenke på hvor Call of Duty- og Guitar Hero-seriene er om et par år. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Shocking. De er vel allerede godt i gang med dette spillet også. Lenke til kommentar
jectton Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kommer det noe framtids piss så er det over for COD fra min side.. hold seg til noe realistisk som faktisk har skjed... da får vi årntlig handling og historie.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 MER WW3! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kommer det noe framtids piss så er det over for COD fra min side..hold seg til noe realistisk som faktisk har skjed... da får vi årntlig handling og historie.. Så du mener at CoD4 ikke hadde, i tillegg til ett fantastisk gameplay, en "årntlig handling og historie"? Det er jo bare surr! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kommer det noe framtids piss så er det over for COD fra min side..hold seg til noe realistisk som faktisk har skjed... da får vi årntlig handling og historie.. Så du mener CoD 4 var i fra virkeligheten? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 For en fantastisk nyhet:) Sci-fi er jo det cod serien har manglet til nå så hvorfor ikke? Det fungerte jo i bf2142 så det blir nok bra i cod også. Gleder meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg synes ikke andre enn Iw burde få lov å røre Cod serien. 3 var jo helt rompe.Men jeg synes det begynner å bli litt oppbrukt nå. Skal de virkelig få noe suksess med enda et sånt spill så må de finne på noe spesielt. Enda ett sånt spill? Det er jo kun nr 2 som IW har laget. For meg er COD to serier. Den ene serien lager IW med nr 4 og nå nr6. Den "andre" serien er nr 1, 2, 3, 5. Eneste som forbinder dem er jo navnet, da det er utrolig forskjellige. Nr 5 blir jo nå mer likt nr4, noe det ikke ville vært omd e ikke hadde delt navn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 IW lagde vel CoD2 også.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Infinity Ward utviklet CoD 1,2 og 4. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Han mente ikke hvem som laget det, men hvordan spillene virker oppdelt. 1,2,3 og 5 er WW2 4 og 6 blir noe "annet" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge? Synes rett og slett at Infinity Ward har klart fint å friske opp sin COD serie. Først to spill satt til WW2, så ett satt til nåtid, så ett til fremtid. Det ene mer detaljert enn det forrige. Endret 16. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Neinei! Blir vel slik at Activision vil tjene spenn på en elsket franchise, og når den blir misslikt igjen, så kommer IW inn med CoD4 og minne oss på hvordan CoD egentlig skal være. Så blir det vel att og fram for TA og IW fremover, i en veldig EA'ish måte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hadde vært gøy med COD i "World in Conflict-setting". First row seats til Russernes invasjon av USA. Kunne blitt kult. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så hvorfor i helvete lot de Treyarch komme inn å lage det desidert dårligste COD spillet noensinne, COD3? Makes no sense. Infinity Ward lager nr1, og nr2, som blir godt likt over hele planeten, og så bestemmer de seg for å dele kaka med Treyarch, bare for å være hyggelige? Så totalrenoverer Infinity Ward serien ved å lage COD4, som blir lovpriset planeten over. Og igjen lar de Treyarch ri på deres bølge? Synes rett og slett at Infinity Ward har klart fint å friske opp sin COD serie. Først to spill satt til WW2, så ett satt til nåtid, så ett til fremtid. Det ene mer detaljert enn det forrige. Treyarch laget konsollutgavene av Call of Duty. F.eks. CoD2: Big Red One. Det er da grunnen til at CoD3 bare kom på konsoll. Og historien etter det er som kjent basert på penger. CoD er en av Activisions mest lukrative serier. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 er jo ingen som har sagt at alle som har spilt dei tidligere spillene må spille femmen. og bare fordi 3ern ikkje levde opp te dei nesten umulige kravene til gamere betyr vel ikkje det at 5eren blir brent på bålet? og eg vett ikkje om 4eren hadde blitt sånn den blei vist ikkje 3eren hadde krasja. (akkurat dette er eg usikker på) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 CoD5 har fått ganske god mottagelse så langt. Ingenting tyder på at det blir en ny CoD3 hittil. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 JESS! Science-fiction-krig. Får aldri nok av det (hvertfall ikke hittil, får se etter killzone 2 og Resistance 2) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kom ikke som er overraskelse akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg