Faxfinn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hun tror du er erfaren. Du tror hun er erfaren. Kanskje hun er jomfru som deg? Hopp i det, øvelse gjør mester Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er jeg den eneste som mener sex faktisk betyr noe? Jeg er mann, fylte trettien i dag og har kun hatt sex med en dame, og jeg er stolt av det. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er jeg den eneste som mener sex faktisk betyr noe? Jeg er mann, fylte trettien i dag og har kun hatt sex med en dame, og jeg er stolt av det. La meg gjette... Du er sammen med den dama, sant? For det andre: Finn deg ei eller annen tøs og øv deg i et par timer, så går det nok bra. Dette *er* den tøsa som han kan øve seg i et par timer med. Som med mange andre - go for it! Bare vær oppmerksom på at det ikke blir like greit å bli sammen med henne... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja, har dame, men det tok mange år før jeg fant henne. Faktisk var jeg i tyveårene da jeg lå med henne første gang selv om jeg har hatt "bra" tilbud både før og etter henne. Noe er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis du har det fint med en dame så er jo det greit. Hvis du går glipp av noe, så vet du det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg er nå glad for at jeg har hatt endel partnere. Slipper å sitte 40 år gammel og lure på hva jeg har går glipp av, siden jeg aldri har hatt andre enn hun jeg er sammen med. Har ikke gått ut over hverken meg eller skolearbeid (hvorfor skulle det det?). Jeg er sammen med ei nå, og jeg kan virkelig ikke se for meg at sexen hadde vært noe mer 'spesiell' hvis hun hadde vært den eneste jeg hadde ligget med. Og at det liksom skal være feil fordi man er nervøs? Selvsagt er man nervøs før første gangen, den som påstår noe annet har aldri fått seg noe. Eneste negative jeg kan se er at det kan gå utover evnt vennskap hvis det ikke skulle leve opp til forventingene dine/hennes. Selvsagt finnes det folk som har levd et flott liv med kun en partner, men dessverre liker mange av disse (peker ikke på noen spesielle her ) å se ned på folk som har hatt et friere sexliv. Ikke la deg styre av dem. Jeg hadde i alle fall følt at jeg hadde gått glipp av noe. Endret 20. september 2008 av hikai Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Selv vil jeg heller ha få, men lange forhold enn mange korte. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 DO IT! Så tar du det som det kommer etterpå. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Til trådstarter. Vær ærlig du Kanskje hun finner det even more sexy med en kar som fremdeles er jomfru, enn med en som har gjort det mange ganger før. Si at du er jomfru, men be henne også ta kontrollen over hva som skjer Det ville nok vært en god opplevelse. Var samme for meg da jeg debuterte. Erfaren jente + nervøs jomfru gutt = nervøsitet, men en utrolig god opplevelse. Den jenta jeg gjorde det med tok kontrollen fra start og nærmest "voldtok" meg xD Såpass kåt var ho ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg