Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søt gutt på bussen og butikken, hvordan gå frem?

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Gjest Guest_BareMeg_* TS *

Haha, hvorfor dro dere fram denne posten igjen da ;)

Det tok laaaang tid før jeg endelig gikk bort til han og spurte om han ville finne på noe en dag, men da hadde han fått seg dame. Sånn går det når du ikke griper sjangsen tidligere :p (for han ga litt hint om at hvis han ikke hadde hatt dame sååå..., men det kan jo være at han bare skulle være snill eller noe)

Nå ser jeg han av og til når han jobber eller på gata, men vi smiler bare vennlig til hverandre og sier hei, and that's it! Det er kjipt men jeg lever videre, er faktisk nylig blitt avstandsforelska i en annen men han er way out of my league... så jeg får håpe jeg kommer over det fort :D

Lenke til kommentar

Kjempe bra at du turte å si hei da! Tror nok aldri du vil angre på det, selv om det ikke gikk helt som du håpet. Ville anbefalt deg å kansje snakke med han nye også, for husk at han forrige kunne vært innteresert ;) Som han selv sa, tror ikke han hadde sakt det kun for å være snill.

Så bedre å få det unnagjort, så du ikke ligger å lurer og fantaserer i ukesvis/måneder unødvendig. Værste som ser er at han sier nei, da blir det jo bare mye enklere å komme over han.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_BareMeg_* TS *_*
Kjempe bra at du turte å si hei da! Tror nok aldri du vil angre på det, selv om det ikke gikk helt som du håpet. Ville anbefalt deg å kansje snakke med han nye også, for husk at han forrige kunne vært innteresert ;) Som han selv sa, tror ikke han hadde sakt det kun for å være snill.

Så bedre å få det unnagjort, så du ikke ligger å lurer og fantaserer i ukesvis/måneder unødvendig. Værste som ser er at han sier nei, da blir det jo bare mye enklere å komme over han.

Jeg angra først, men nå er jeg stolt over at jeg turte ja :) Jeg skal prøve å få mer kontakt med han nye før det eventuelt er for sent, men det er ikke lett. For som alle vet så begynner hjerte å gå fortere og du blir nervøs og får ikke frem et ord. :blush: Men jeg har funnet ut at det beste er å prøve å ikke lage så big deal ut av det og ta det som det kommer, så ordner det seg forhåpentligvis til slutt :D

Lenke til kommentar
Gjest happyeverafter(ikkepålogga)
Ikke tenk på det... det kommer av seg selv når du tar kontakt... Han syns sikkert bare det er hyggelig... Lykke til ;)

vist han jobber i en butikk, så handl der... Spør han om hvor, det og det er hen, og gå til den kassa hvor han sitter! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...