Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søt gutt på bussen og butikken, hvordan gå frem?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Du kan spørre han om et eller annet hvor du kan få igang en samtale.

 

F. eks

 

"Hei, du er gutt? Jeg har en bror som vil ta en tatovering med navnet til sin kjæreste. Jo mer jeg maser om hvor dumt dette er så får han mer lyst. Hvordan stoppe han"

 

Behøver ikke være sant eller ha noen rot i virkeligheten, bare åpne han med noe dere kan fortsette med...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble ikke akkurat det der brukt på TVserien til Mystery?

Det er godt mulig det ble, men det er ikke poenget. Få igang en samtale, ta hans telefonnummer det er poenget. Værre er det ikke.

 

Jeg har en vanlig rutine på telefonnummer tagin da jeg spør om de har mobilelefon på seg. Får låne telefonen får å vise noe "morsomt" for så ringe meg selv. Har ikke feilet enda og har tatt mange. Gjør dette blandt annet på skolen av alle steder med jenter jeg finner interessante.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Ble ikke akkurat det der brukt på TVserien til Mystery?

Det er godt mulig det ble, men det er ikke poenget. Få igang en samtale, ta hans telefonnummer det er poenget. Værre er det ikke.

 

Jeg har en vanlig rutine på telefonnummer tagin da jeg spør om de har mobilelefon på seg. Får låne telefonen får å vise noe "morsomt" for så ringe meg selv. Har ikke feilet enda og har tatt mange. Gjør dette blandt annet på skolen av alle steder med jenter jeg finner interessante.

 

Ikke for å være negativ, men det virker litt...rart? Samler du bare på numrene eller ringer du dem faktisk? Ingen som spør seg om hvordan du fikk nummeret deres, uten å kjenne dem noe særlig?

 

Til trådstarter: Kjør på! Hvis han virker interessert, prøv å få i gang en naturlig samtale :) Du har da ingenting å miste.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Ble ikke akkurat det der brukt på TVserien til Mystery?

Det er godt mulig det ble, men det er ikke poenget. Få igang en samtale, ta hans telefonnummer det er poenget. Værre er det ikke.

 

Jeg har en vanlig rutine på telefonnummer tagin da jeg spør om de har mobilelefon på seg. Får låne telefonen får å vise noe "morsomt" for så ringe meg selv. Har ikke feilet enda og har tatt mange. Gjør dette blandt annet på skolen av alle steder med jenter jeg finner interessante.

 

Ikke for å være negativ, men det virker litt...rart? Samler du bare på numrene eller ringer du dem faktisk? Ingen som spør seg om hvordan du fikk nummeret deres, uten å kjenne dem noe særlig?

 

Til trådstarter: Kjør på! Hvis han virker interessert, prøv å få i gang en naturlig samtale :) Du har da ingenting å miste.

Hva faen, tror du jeg tar inn nummere for morroskyld, det er ikke noe klistremerke samling som ikke blir brukt til noe.

Lenke til kommentar
Ble ikke akkurat det der brukt på TVserien til Mystery?

Det er godt mulig det ble, men det er ikke poenget. Få igang en samtale, ta hans telefonnummer det er poenget. Værre er det ikke.

 

Jeg har en vanlig rutine på telefonnummer tagin da jeg spør om de har mobilelefon på seg. Får låne telefonen får å vise noe "morsomt" for så ringe meg selv. Har ikke feilet enda og har tatt mange. Gjør dette blandt annet på skolen av alle steder med jenter jeg finner interessante.

 

Ikke for å være negativ, men det virker litt...rart? Samler du bare på numrene eller ringer du dem faktisk? Ingen som spør seg om hvordan du fikk nummeret deres, uten å kjenne dem noe særlig?

 

Til trådstarter: Kjør på! Hvis han virker interessert, prøv å få i gang en naturlig samtale :) Du har da ingenting å miste.

Hva faen, tror du jeg tar inn nummere for morroskyld, det er ikke noe klistremerke samling som ikke blir brukt til noe.

Lol, creepy. Hva med bare å spørre om nummeret til folk? Du kommer til å drite deg ut hvos noen en dag spør: "Hvordan fikk du nummeret mitt?" Men men. Det skader vel ingen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_*

takk for alle svar :D

Det var et veldig godt tips det elvenbow123 ga meg, det kan jeg nok prøve for jeg er veeeldig lav, så det er nok noe han kan hjelpe meg med å rekke :)

Jeg skal skrive hvordan det går, hvis jeg tørr og snakke med han da :blush:

Lenke til kommentar
Ble ikke akkurat det der brukt på TVserien til Mystery?

Det er godt mulig det ble, men det er ikke poenget. Få igang en samtale, ta hans telefonnummer det er poenget. Værre er det ikke.

 

Jeg har en vanlig rutine på telefonnummer tagin da jeg spør om de har mobilelefon på seg. Får låne telefonen får å vise noe "morsomt" for så ringe meg selv. Har ikke feilet enda og har tatt mange. Gjør dette blandt annet på skolen av alle steder med jenter jeg finner interessante.

 

Ikke for å være negativ, men det virker litt...rart? Samler du bare på numrene eller ringer du dem faktisk? Ingen som spør seg om hvordan du fikk nummeret deres, uten å kjenne dem noe særlig?

 

Til trådstarter: Kjør på! Hvis han virker interessert, prøv å få i gang en naturlig samtale :) Du har da ingenting å miste.

Hva faen, tror du jeg tar inn nummere for morroskyld, det er ikke noe klistremerke samling som ikke blir brukt til noe.

Lol, creepy. Hva med bare å spørre om nummeret til folk? Du kommer til å drite deg ut hvos noen en dag spør: "Hvordan fikk du nummeret mitt?" Men men. Det skader vel ingen.

 

Kommer til å drite meg ut? Tror du jeg bryr meg om en liten jente ikke vil ha mitt nummer? Jeg gir så faen om jeg skulle drite meg ut engang, særlig når det lykkes omtrent hele tiden.

 

Kjenner dem litt, vel om jeg ikke vil ha noe med de å gjøre tar jeg ikke jenters nummer punktum. Må ikke kjenne folk som hånd i handske for å få et telefon nummer vett.... Man kan alltid bli kjent med fler mennesker og det blir aldri for mange.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Aw, du er jo bare dritsøt!

 

Og jo,

 

Det hadde vært dritkult hvis du gikk bort til ham med solbriller og et søtt antrekk,

løfter på brillene, ser ham i øynene med et lurt lite glimt og sier: "How you doin' ;)

 

Utenom det er det bare å si hei, spørre om han blir med på noe gøy og ta det der i fra.

 

Er ikke sånn at alle neste dag når du kommer inn i klasserommet begynner å hviske: "Omg! Der er hun. Ja, hun ja. Vet dere hva hun gjorde? I går? Jeg sverger! I går så jeg henne på butikken, og dere kommer aldri til å tro meg, men hun gikk bort til en gutt og... dette er helt sykt! Hun gikk bort til en fyr og sa.. Hei!" Og så blir du kjent resten av skoleåret som "The Hey-Girl". Og da mener jeg ikke høy-jenta ;)

Lenke til kommentar

Trådstartar: Du er ikkje åleine. Det finst fleir som synst "han søte fyren på lokalbutikken" er søt. (No bur me sikkert ikkje same plass, men du skjønner sikkert kva eg meiner...)

 

men akk, eg har ingen gode råd. Dessverre.

 

Kanskje bortsett, GO FOR IT! (og eg veit av erfaring at det er lettare sagt enn gjort...)

Lenke til kommentar

Hah!

Kult forslag raijin :thumbup:

 

 

Nytt forslag fra en idiot som aldri har hatt dame før til trådstarter? JAAAA! (sier tråd starter)

 

 

 

Okei, du går inn i butikken, uten familie, da er det lettere :tease:

 

Så spør du om... ett eller annet butikkfolk veit, finn ett eller annet snålt, som Iste pulver...

Og spør hvor det er,med et flørtene smil igjen :p , han finner det, du sier, "jobbet her lenge eller?" Med en takkende tone i stemmen :p Han svarer "Njeh, 4 måneder" du sier "Tøft! Jeg jobbet på en jordbæråker en gang" han sier "Tøft!"

du sier "Men jeg har dårlig tid nå må stikke" Så drar du fram en lapp fra lommen og plasserer den i hånda hans.....der står det Tel nummer, MSN, Adresse hvis du vil....u name it, Så nå har du TO triks fra idioten som aldri har hatt dame....

 

Og....du må selvsagt holde oss oppdatert, og bare go for it, du har ikke noe og miste, han viser klare tegn på att han liker deg.....og du liker han, så bare flørt litt på msn når du får den, og....GO FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av elvenbow123
Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_*

hei hei :)

En liten oppdatering: J

Jeg var på butikken i dag. Og der var han! Like kjekk som alltid :love:

Men nå er jeg enda mer flau når jeg ser han, fordi jeg vil finne på noe å si.

Jeg registrerte ikke at han sa hei til meg engang før litt etterpå, men jeg smilte i hvertfall :D

Jeg håper bare at hvis han liker meg at jeg tørr å snakke med han, før det er for sent!!

Men så var jeg med mamma på butikken og jeg vil prøve å snakke med han når jeg går alene :p

Skal tidlig opp i morra til frisøren, så da skal jeg gå innom og se om han jobber før jeg drar til skolen. Da er det nok ikke mange folk der heller :) Bare håper han er der :love:

Lenke til kommentar
hehe...ja! :) jeg tuller med det nå, men aldri i livet om jeg hadde turt å sagt det til han :!:

men serieøst, jeg er litt redd for at han vil syns det er rart at ei jan ikke kjenner bare kommer bort til han på jobben og vil snakke med han. Fordet om han kansje har smilt til meg. :blush: Burde jeg ikke vente og se om han gjør et move eller er det bare teit av meg og vent på han??

sååee du snakker bare med folk som du kjenner fra før?? hvordan ble du egentli kjent med di du kjenner fra før da? jo med å begjynne og snakke med dem.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...