Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei Hei, jente snart 17 her. Sist år så tok jeg samme buss som en gutt la ikke merke til ham i begynnelsen, men så begynnte han å sette seg på den plassen jeg alltid pleier å sette meg på bussen også smilte han liksom litt lurt når jeg kom på bussen. Gjør gutter sånn som dette for å få jenters oppmerksomhet??? Nå har han begynnt å jobbe på en butikk her jeg bor og smiler og sier hei til meg hver gang:) Jeg er en veldig stille og rolig person og veldig sjenert og vet ikke helt om jeg skal snakke med han eller hva?? Hva syns dere?? Mvh BareMegX) Endret 16. september 2008 av Juliess Endret emnetittel Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er jo tydelig at han er interessert, kjør på! Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er jo tydelig at han er interessert, kjør på! Men tenk hvis han har kjæreste og jeg bare har tatt helt feil. Jeg kjenner han jo ikke vet ikke navnet engang! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva har du å miste? Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du kan ikke gå rundt å tenke at han har dame. Han virker jo intresert, talk to him! Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 men hadde ikke du blitt litt sjokka hvis du hadde vært han, og jeg bare kom rett bort og snakka med deg når du ikke kjennete meg engang?? off, jeg tror jeg tenker litt for mye, men jeg kan ikke noe for det glemte forresten å si at han har snakka litt med farmora mi, det var utrolig flaut!!! Hun er en sånn person som legger ut om seg selv til gud og hvermann :!: jeg bar smilte og kjikka ned men jeg følte at han kikka litt på meg og flirte smess når hun kommenterte at det ble veldig dyrt. Etter dette vet jeg ikke om jeg noen gang tørr og snakke med han Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det går helt fint, bare si hei. Smil bredt, det er ikke så vanskelig. Det er bare søtt om du rødmer. Spør om dere skal ta en kaffe/kakao/kino/by-tur/luftetur/what-ever sammen og så får du nummeret. Det er stress å gjøre det sånn, vanligvis så blir folk sammen med kjent av kjente som de gjerne møter på fester etc. Så selvfølgelig er det litt skummelt å gå rett på, men det er stort sett verdt innsatsen siden du ikke har noe å tape. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke tenk på det... det kommer av seg selv når du tar kontakt... Han syns sikkert bare det er hyggelig... Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 takk for all oppmuntring Lurte litt på om jeg skal spørre ham om ett eller annet jeg ikke finner på butikken. Som hvilke batterier jeg trenger for ditt eller datt. Er det noe jeg kan gjøre eller vil det være rart?? Det var søstra mi som fåreslo det, også når han har hjulpet meg at jeg kan si noe sånn som "åhh så dum jeg er, finner aldri noe". Hehe...Kan det gå?? takk igjen for all oppmuntring Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Du kan vel gjøre det, er jo en fin mulighet å starte en samtale der. Så passer du på å smile og sånt når han hjelper deg, er ikke så mye som skal til skjønner du. Endret 16. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lurte litt på om jeg skal spørre ham om ett eller annet jeg ikke finner på butikken. Spør han om hjelp til noke som ikkje går under hans arbeidsoppgåver. Som hjelp til å bære varene ut i bilen eller noke anna som han ikkje må gjere for alle kundane. Visst han likar deg så vil han hjelpe deg med kva som helst, og om ikkje han vil hjelpe så har ikkje du tapt noke på det. Hjelp til å finne batteri og slikt gjer han for alle kundane, men tjenester utover det gjer han berre for folk han liker Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lurte litt på om jeg skal spørre ham om ett eller annet jeg ikke finner på butikken. Spør han om hjelp til noke som ikkje går under hans arbeidsoppgåver. Som hjelp til å bære varene ut i bilen eller noke anna som han ikkje må gjere for alle kundane. Visst han likar deg så vil han hjelpe deg med kva som helst, og om ikkje han vil hjelpe så har ikkje du tapt noke på det. Hjelp til å finne batteri og slikt gjer han for alle kundane, men tjenester utover det gjer han berre for folk han liker Bare ikke be han om å forlate kassa mens det er kø e.l. Syns egentlig du bare skal prate med han. Trengs ikke noe overordnet strategi. Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lurte litt på om jeg skal spørre ham om ett eller annet jeg ikke finner på butikken. Spør han om hjelp til noke som ikkje går under hans arbeidsoppgåver. Som hjelp til å bære varene ut i bilen eller noke anna som han ikkje må gjere for alle kundane. Visst han likar deg så vil han hjelpe deg med kva som helst, og om ikkje han vil hjelpe så har ikkje du tapt noke på det. Hjelp til å finne batteri og slikt gjer han for alle kundane, men tjenester utover det gjer han berre for folk han liker ja dette var bra forslag, men syns det er litt falut akkurat det og spøre han om han kan bære noe ut i bilen, siden jeg da er med mamma og andre :!: , men er det noe annet sånn jeg kan spørre om hjelp med ja?? Forslag???? kom med dem Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bare finn på noe, vær impulsiv. Men som Ali Baba påpeker, du trenger egentlig ingen unnskyldning for å begynne å snakke med han, bare pust dypt og innled en samtale. Vanskelig i starten? Jupp. Verdt det hvis det blir en hyggelig samtale? Absolutt. Da slipper du også å flørte med han på arbeidsplassen, kan jo hende det er mye trafikk der den dagen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bare finn på noe, vær impulsiv.Men som Ali Baba påpeker, du trenger egentlig ingen unnskyldning for å begynne å snakke med han, bare pust dypt og innled en samtale. Vanskelig i starten? Jupp. Verdt det hvis det blir en hyggelig samtale? Absolutt. Da slipper du også å flørte med han på arbeidsplassen, kan jo hende det er mye trafikk der den dagen. Ja deg er sant det dere sier at jeg ikke bør tenke så mye over hva jeg skal si bare ta det som det kommer, men det er lettere sagt en gjort jaja får se, men takk får alle forslagene dere har vært til stooor hjelp Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror nok ikke du har så mye å bekymre deg over. Han har jo allerede sendt ut signaler å vist at han er litt interessert. Forstår at du er litt nervøs, men han vil nok uansett gjøre sitt beste for at samtalen ikke skal bli ukomfortabel skal du se. Kommer mest sannsynlig til å gå bra Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 kansje jeg bare skal gå bort til han og si " how u doin' " da faller han nok pladask :!: tror dere ikke?? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fordel å ha litt bakkekontakt kanskje Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hehe...ja! jeg tuller med det nå, men aldri i livet om jeg hadde turt å sagt det til han :!: men serieøst, jeg er litt redd for at han vil syns det er rart at ei jan ikke kjenner bare kommer bort til han på jobben og vil snakke med han. Fordet om han kansje har smilt til meg. Burde jeg ikke vente og se om han gjør et move eller er det bare teit av meg og vent på han?? Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hehe...ja! jeg tuller med det nå, men aldri i livet om jeg hadde turt å sagt det til han :!: men serieøst, jeg er litt redd for at han vil syns det er rart at ei jan ikke kjenner bare kommer bort til han på jobben og vil snakke med han. Fordet om han kansje har smilt til meg. Burde jeg ikke vente og se om han gjør et move eller er det bare teit av meg og vent på han?? Du har jo ikke noe og tape! Nå skal du få et tips fra en idiot som aldri har hatt dame :-P Er du veldig høy? Gå bort til han og spør om han kan hjelpe deg med og ta noe ned fra en hylle....som er litt høy. Etter at han har gjort det kan du takke med et....flørtene smil, og spørre ironisk om han...spiller basket!!!! Og han sier, nei jeg spiller tennis....Du sier KULT!!!!! Jeg danser...!!!!!! Han spør, hva slags dans? du sier Polka/Ballet/Streetwhatever.........Der er du i gang, du kan jo ende samtalen med og spørre etter msn adressen? hvor det er langt enklere og prate :-D Lykke til! og for all del....hold oss Oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå