illicit Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei Jeg skal snart skaffe meg en Shuttle SV25, med en passiv kjølt VIA 1ghz C3 cpu. Kommer til å putte inn en 120gb disk, samt 512mb ram. Spørsmålet mitt er om en VIA cpu er rask nok til å kunne brenne en DVD uten problemer. Som dere sikkert vet, er ikke 1ghz modellen akkurat den raskeste gutten i gata. Har dere noen forslag/erfaringer - kjør på Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 skal gå fint det. bruker xp2200 men en 1ghz prossesor skal gå hel fint det. 8) Den tar ikke så mye av cpu kraften som man skulle tru.Så ikke noe prob det. Lenke til kommentar
illicit Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 det som er greia, er at VIA C3 prosessorer er betraktelig svakere ytelsesmessig enn feks en Celeron på samme hastighet. Jeg tror at en via c3 1ghz ligger på samme ytelse som en PIII 450mhz Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 kommer ann på hvordan du kobler til den brennern, men ettersom det kun er ide på shuttlene. jeg hadde en slik en, så ville jeg ikke satsa på at det kom til å gå smertefritt Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Tja... Skal du brenne DVD video så bør du smøre nistepakke! Min P4 2.8GHz bruker over 3 timer på å transcode en DVD fil på 110 minutter. Kan nok gange det med tre på den ViA CPUen... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå