Lasse92 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei vi har fått laptoper på skolen som har Windows vista business. vi har ikke administrator rettigheter og jeg vil gjerne installere noe spill på pcen hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei vi har fått laptoper på skolen som har Windows vista business.vi har ikke administrator rettigheter og jeg vil gjerne installere noe spill på pcen hvordan gjør jeg det?? Hvis du ikke har rettigheter til det, så er det kanskje meningen? Edit av moderator: fjernet forslag til omgåelse av passord. Endret 16. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva med å søke? Er laget 50 tråder om dette siden skolestart og dem blir slettet fordi det er en grunn til at du ikke får installere spill på den. Respekter det og gjør heller oppgavene dine Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hvilken skole går du på? jeg går vgs i nord-trøndelag og kan gjøre hva jeg vill Lenke til kommentar
Lasse92 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 hvilken skole går du på? jeg går vgs i nord-trøndelag og kan gjøre hva jeg vill Jeg går på skole i Buskerud Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei vi har fått laptoper på skolen som har Windows vista business.vi har ikke administrator rettigheter og jeg vil gjerne installere noe spill på pcen hvordan gjør jeg det?? Hvis skolen ikke har gitt dere rettigheter, har dere ikke lov til å installere spill på maskinene. Dermed har dere heller ikke lov å bruke forumet til å spørre etter løsninger som omgår dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg