Malmern Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei, en kompis av meg har an en eller annen grunn klart å legge inn en lisens greie på en .wmv fil han har, ikke spør meg åssen han fikk det til, det vil han ikke svare på :S Nå kommer spørsmålet mitt: Hvordan kan jeg fjerne denne "lisensen" På forhånd takk Malmern Endret 16. september 2008 av malmern Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vet du hvor han kjøpte den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da dette også i stor grad kan benyttes i piratvirksomhet så stenger jeg denne. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg