Pysj Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Western Digital utvider sin serie med bærbare eksterndisker. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Liker denne serien. Har en 320 GB selv. Tilnærmet lydløs og man slipper å styre med strømforsyning. Ikke de raskeste i verden, men fungerer utmerket til musikk og film. Pene er de også. Endret 16. september 2008 av kilik Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig i at disse er lekre, men hva kommer de til å koste? Jeg klarer å styre med strømforsyning hvis jeg sparer nok spenn. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vil tippe rundt 1200 kr. i starten. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Strålende fornøyd med min på 250GB, men har funnet ut at det blir så store mengder film og TV at jeg i tillegg må ha en mindre portibel på minst 1TB hjemme. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Liker denne serien. Har en 320 GB selv. Tilnærmet lydløs og man slipper å styre med strømforsyning.bruker den en eller to usb-porter for å få nok strøm? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Liker denne serien. Har en 320 GB selv. Tilnærmet lydløs og man slipper å styre med strømforsyning.bruker den en eller to usb-porter for å få nok strøm? med tanke på størrelse og vekt så vil jeg si 1, siden dem mest sannsynlig bruker 2.5tommer (den vanlige størrelsen i laptoper, desktop bruker 3.5). Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kun en vanlig USB-port ja. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Kun en vanlig USB-port ja.Avhenger dette av chipsettet til kabinettet, harddisken eller begge deler? Har nemlig opplevd det med flere disker / kabinetter at det ikke nok strøm via en usb-inngang (typisk når bærbar PC kjører på batterier (?)). For noen eksterne 2.5" kabinetter følger det også med en "en til to" usb kabel. Endret 16. september 2008 av mandela Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 vanskelig å si, men batteri er gjerne mindre pålitelig den veggstrøm, generelt sett... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du får kjøpt en AC-adapter som tilbehør til de få maskiner som ikke klarer å levere nok strøm via USB2.0. Selv har jeg aldri opplevd det problemet, mulig IBM og Lenovo fungere bedre på batteristrøm enn andre? Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva er forskjellen på de 2 diskene? eSata? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eg trur ikkje nokon av dei har eSATA, men visse skilnader er det. My Passport Elite har blant anna programvare for backup og tilgang via internett. My Passport har og eit lys som viser kor mykje ledig plass det er på harddisken. Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har eksterne harddisker som dette tilstrekkelig overføringskapasitet for å se 1080p filmer? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Disse er fullstendig geniale, har 2 stk på 320 gb går rett i lomma og begge er stabile. Første jeg gjordet var dog å formatere dem med NTFS, ligger noen standard programmer på dem og maser etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå