Mattlakk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hei, jeg kjenner noen som bor i Amerika, og de sa de kunne sende en iphone hvis jeg var interessert. Jeg bare lurte på, kan jeg bruke iphone med f.eks Netcom youngtalk hvis jeg kjøper den i Amerika? eller må jeg ha eget abonoment? Hvis det er mulig, så ønsker jeg gjerne å vite hvilken modell iphone jeg kan kjøpe pf takk Endret 16. september 2008 av Olaa Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvorfor skal du kjøpe fra USA? Du kan jo kjøpe iPhone med youngtalk her i Norge. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Men er det ikke egne abonomenter til iphone i Norge? dessuten er jeg bundet til netcom freetext i 11 måneder til ;p Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Den er uansett låst til en operatør. Kjøp i USA og "hack" den, eller kjøp den i norge, og si opp bindingen på enten det abonnomentet du bruker i dag eller det som du kjøper iphone med, ditt valg. Men kjøper du i norge får du også med full garanti på produktet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vil den være låst til netcom i 12 mnd selv om man for eks bryter abb og betaler bruddgebyret? Da burde det vel gå an å få låst den opp vel?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Vil den være låst til netcom i 12 mnd selv om man for eks bryter abb og betaler bruddgebyret? Da burde det vel gå an å få låst den opp vel?? Ja, bryter du bindingstiden på abonnementet fjernes også operatørlåsen på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå