Joachim_F Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Originale King's Bounty regnes som faren til Heroes of Might & Magic. Nå får spillet en etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hmm det ser ut som Heroes of Might & Magic.... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hmm det ser ut som Heroes of Might & Magic.... Les første avsnitt i artikkelen, du. Da vil du se at det er Heroes of Might and Magic som ligner på King's Bounty, og ikke omvendt. Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 forstod ikke ironien min du? greit nok vet at det faktiskt er samme utviklerne, men kan jo være samme motor? tviler de gadd å lage om hele spillet.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Den første som påpeker at det ser ut som Heroes of Might & Magic blir skutt. *ble skutt* Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 forstod ikke ironien min du? greit nok vet at det faktiskt er samme utviklerne, men kan jo være samme motor? tviler de gadd å lage om hele spillet.. Når har internett vært egnet for ironi og sarkasme? Husker første Kings Bounty, var med en HoMM pakke av ett slag, var ganske vanskelig syns jeg. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 (endret) greit nok vet at det faktiskt er samme utviklerne, men kan jo være samme motor? tviler de gadd å lage om hele spillet.. Nei, det er ikke samme utviklere. King's Bounty og de første HOMM-spillene ble laget av New World Computing, som ikke finnes lenger. Det nyeste HOMM-spillet ble laget av Nival, som heller ikke har noe med dette å gjøre. Endret 16. september 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
DragonFly Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hørte først om oppfølgeren for noen dager siden, og gleder meg som en unge nå XD Lenke til kommentar
DragonFly Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hørte først om oppfølgeren for noen dager siden, og gleder meg som en unge nå XD Må bare si at spilet rykket opp til førsteplass på ventelisten. Dette er et spill jeg har ventet lenge på, uten å vite det ^^ Eneste som er litt kipt er at det ikke e multiplay, såvidt jeg har forstått det Edit: la inn denne oppdateringen pga jeg har prøvd demo Endret 19. september 2008 av DragonFly Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 kommer Gamer til å skrive omtale av spillet? Ser det allerede har fått to overraskende gode omtaler. Link Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg får ikke dette til å fungere på min Vista x64 Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Slå av skjerm nummer 2 så starter spillet... (for de som har 2 skjermer) Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En ny utgave av demoen ble utgitt i dag. Artikkelen er derfor oppdatert med informasjon om endringene, og publisert på nytt. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg gikk inn på den russiske hjemmesida til spillet og lasta det ned der for noen dager siden. Der fikk man tre klasser å velge mellom, og jeg så ikke noen åpenbare oversettingsfeil. Er det den nye eller gamle demoen jeg har prøvd da? Likte forøvrig det jeg så, selv om det hadde vært fint om man kunne ha mer enn 5 forskjellige enheter på en gang. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kan noen seede den nye demoen? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det noe feil med nettverket mitt, eller er det ingen som seeder? Litt merkelig at det jeg laster ned i 0,0kb/s... Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepp, ingen seeder.... tracker.gamer.no suxx... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg