Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for denne PS3-pakken?

Selvin

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har brukt min PS3 veldig lite i det siste, så jeg lurer på å selge. Hva er realistisk for denne pakken:

* PS3 320GB m/mulighet for spill av PS2 spill

* 11++ spill (sjekk skjul nedenfor)

* To Sixaxis

* Vertikal stand

* Ladestasjon for Sixaxis

* Blu-Ray fjernkontroll

* Strømkabel og AV/Scart kabel

Hva er realistisk å ta for dette? :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

GTA IV, Battlefield: Bad Company, Uncharted: Drakes Fortune, Lego Star Wars: Complete Saga, Gran Turismo 5: Prologue, Burnout Paradise, Assassin's Creed, Call of Duty 4, Skate., Motorstorm, Resitance: Fall of Man + PAIN, Warhawk, Pixeljunk Eden, Super Stardust HD

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik med PSN spill at de er låst til den kontoen de er kjøpt fra?

I så fall må du la en eventuell kjøper spille med din konto hvis han skal få med PSN spillene.

Og forresten siden du har 320 gb hdd kan du jo være heldig og få en del for den hvis du finner en dum kjøper, ola normann ser etter store tall vet du.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

I så fall må du la en eventuell kjøper spille med din konto hvis han skal få med PSN spillene.

Det var akkurat dette jeg var litt usikker på, men det er som du sier. Eller han kan lage en ny konto, for så spille spillene. Det er mulig...

Lenke til kommentar

Det var akkurat dette jeg var litt usikker på, men det er som du sier. Eller han kan lage en ny konto, for så spille spillene. Det er mulig...

Ja men da må din konto fortsatt være på ps3en, du kan jo lage passord da slik at han ikke kommer inn på din. Men spørs om kjøper går med på det.

Lenke til kommentar

Ja men da må din konto fortsatt være på ps3en, du kan jo lage passord da slik at han ikke kommer inn på din. Men spørs om kjøper går med på det.

Er du sikker på det? Det er uansett noe jeg og eventuell kjøper kan diskutere, og ønsker han ikke det, skal han såklart få slippe. :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Er du sikker på det? Det er uansett noe jeg og eventuell kjøper kan diskutere, og ønsker han ikke det, skal han såklart få slippe. :)

Er rimelig sikker på det ja, hvis ikke kunne jo du bare dele PSN spillene din med alle vennen din slik at de fikk det gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...