Gå til innhold

Invitere han med på ferie. Tips

Gomsy

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å invitere kjæresten min med på en liten ferie et sted siden han har ikke hatt ferie på kjempe lenge. Tenker om ca 2-4uker. Men det må være litt billig, trenger ikke å være langt- men noe som kanskje kan være interessant for han.

Er det noen som har noen tips om et fint sted jeg kan ta han med på? Hva man kan finne på? En uke er av interesse, men helg (fra fredag til tirsdag eks) er kanskje mest tenkt på pga at det er så fort planlagt og man må ta seg fri fra jobb og div.

Er åpen for både byer, strand, konsert, friluft.

-Gomsy

Endret av Gomsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lang ferie hadde du tenkt da? Langhelg? Uke?

Og hva liker han/Du? Det er jo ganske relevant! Hehe!

Hei:)

Har endret innlegget mitt nå og skrevet ca hvor lenge. Interesse er egentlig alt mulig. Ser etter forslag som kanskje kan være av interesse

Lenke til kommentar

Du har sikkert allerede tenkt på "storbyer" som København, Stockholm og Gøteborg, så det ser jeg bort fra! Men en liten kosetur til en hytte på fjellet, med peiskos på kvelden og noen turer i skog og mark? Eller ta han med på rafting - Det er kjempegøy, og verd å prøve! Kanotur til en liten øy blir kanskje for kaldt nå?

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar
Du har sikkert allerede tenkt på "storbyer" som København, Stockholm og Gøteborg, så det ser jeg bort fra! Men en liten kosetur til en hytte på fjellet, med peiskos på kvelden og noen turer i skog og mark? Eller ta han med på rafting - Det er kjempegøy, og verd å prøve! Kanotur til en liten øy blir kanskje for kaldt nå?

Han er veldig klønete med vann. Jeg hadde han med på Kano i sommer, da var jeg oppriktig nervøs for han;) men han ble jo litt tøffere av det (vannskrekk). Men siden ferien er litt for han, burde jeg kanskje ikke tenke på kano denne gangen. Men resten var koselig! :-)

Lenke til kommentar

Da er vel kanskje ikke rafting det helt riktige heller? Hehe! Der bør du ihvertfall REGNE med å bli våt, og gjerne også havne under båten. Så

Rafting

Kano

Hyttetur

* Fjell

* Kyst

Bytur

* Stockholm

* Göteborg

* Köbenhavn

Kos dere ;)

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Hvis dere tenker å være innenlands, anbefaler jeg Haugesund. Dro dit ifjor vinter for å besøke venninna mi en helg og det var veldig koslig, mye å se og oppleve. Rimelige hoteller, kafeer/restauranter på kaia, vikingmuseet med egen øy med vikinglandsby + (for)historiske minner rundt om kring. Skulle likt å dra tilbake bare det var mulighet.

Lenke til kommentar
Hvis dere tenker å være innenlands, anbefaler jeg Haugesund. Dro dit ifjor vinter for å besøke venninna mi en helg og det var veldig koslig, mye å se og oppleve. Rimelige hoteller, kafeer/restauranter på kaia, vikingmuseet med egen øy med vikinglandsby + (for)historiske minner rundt om kring. Skulle likt å dra tilbake bare det var mulighet.

Har en venninne fra Haugesund jeg og. Er veldig fint der

Lenke til kommentar

Hva med en svipptur til London? Jeg vet ikke om kisen din er interessert i fotball, men en kompis dro akkurat over for å se fotballkamp.

Uansett så er det jo en million ting å gjøre i London. Det er alt for mange til å nevne, billettene koster en slikk og ingenting, opphold trenger heller ikke å være så alt for dyrt. Håper dere får en fin tur. Koselige damen! :)

Lenke til kommentar

Jo... Kom på en ting nå... Noen... Ja, jeg vet ikke hvem, men et selskap hadde visstnok flybilletter til og fra Irland til 0 kroner. Jeg tror det var noen avgifter som måtte betales, men det er jo billig allikevel. Men tror de billettene bare selges i dag og i morgen eller noe. Kan høre når jeg kommer hjem til mamma og pappa hvor de hadde funnet dem. Men Dublin er jo en fin by, da!

Utrolig bra initiativ av deg forresten. Kudos!

Alle vil ha ei dame som deg ;)

Endret av hagengutten
Lenke til kommentar

Hei:)

Forsøkte å finne billettene til Irland (Han liker Irland og Skottland), men fant ikke de som det var snakk om. Men veldig dyrt var det jo ikke, 849kr for "idag" for to stykker.

London er også kjempe bra, var min første tanke, men en venninne sier at det er mest shopping og det er jo egentlig ikke låv,haha. Selv elsker jeg London. Bergen har han vært mange ganger, broren hans bor der. Hmm.

Skal sjekke ut hva slags ting man kan gjøre på disse plassene, Irland evt, og overnatting og diverse.

Endret av Gomsy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...