fpsplayer Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Heisann! Jeg vil kjøpe meg et kompakt digitalkamera til rundt 2000 kr. Er dette et bra kamera? Det viktigste med kameraet er at det er lite og hendig og at det tar klare bilder. Kom gjerne med andre anbefalinger. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Henger meg med på spørsmålet.. Skal også ha kompaktkamera til maks 2k - ta gode bilder, og være så lite som mulig. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hva med dette: http://www.japanphoto.no/product/digitalka...us-860-is-sort/ ? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Tror du det tar bedre bilder enn kameraet jeg linket til? Takk for anbefalingen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Om det tar bedre vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd det du linker til, men ixus er altid ett safe valg. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Takk for svar, Svar! Hehe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Tror du det tar bedre bilder enn kameraet jeg linket til? Takk for anbefalingen. Nei, Z1200 har fått en god del bedre kritikk for bildekvaliteten enn Ixus. Men det er jo et safe valg, men jeg var fornøyd med Z1200 da jeg prøvde det en helg for noen uker siden. Kommer til å fjerne bildet når jeg trenger mer plass. Ikke mye til farger i dette bildet, men skarpt er det i alle fall. Det eksponerte ganske bra også, men slet som alle kompaktkameraer mer med kontrastrike motiver enn jeg kan like. Men det er offeret når vi ønsker noe lite, dynamikken må lide. Endret 16. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror du det tar bedre bilder enn kameraet jeg linket til? Takk for anbefalingen. Nei, Z1200 har fått en god del bedre kritikk for bildekvaliteten enn Ixus. Men det er jo et safe valg, men jeg var fornøyd med Z1200 da jeg prøvde det en helg for noen uker siden. Kommer til å fjerne bildet når jeg trenger mer plass. Ikke mye til farger i dette bildet, men skarpt er det i alle fall. Det eksponerte ganske bra også, men slet som alle kompaktkameraer mer med kontrastrike motiver enn jeg kan like. Men det er offeret når vi ønsker noe lite, dynamikken må lide. Helt O.T.. Hvordan ser en hvor mye plass en har igjen? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Manage Your Attachments i kontrollpanelet. Alle har 50MB ser det ut som. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Heisann! Jeg vil kjøpe meg et kompakt digitalkamera til rundt 2000 kr. Er dette et bra kamera? Det viktigste med kameraet er at det er lite og hendig og at det tar klare bilder. Kom gjerne med andre anbefalinger. HVORDAN FINNE MITT KAMERA: Gå inn på lenken: http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp Tast inn dine preferanser for kameraet du ønsker deg. -Vips, så kommer det en oversikt over aktuelle kameraer. Sjekk tester for de aktuelle kameraene. F.eks. her: http://www.dpreview.com/reviews/ Sjekk priser. F.eks. her: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=6 Kjøp. Fotografer. ...V ..LEV ....L Lenke til kommentar
IngerJoh Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 HEI! Jeg lurer også på hva jeg skal kjøpe til vanlig amatørbruk. Pris helst ikke over 2.000. Det skal være slankt og ha optisk søker. Er det bare Canon som har det? Videre ønsker jeg meg biledstabilisator og mulighet for video. Trenger ikke mange pixler siden jeg ikke kommer til å blåse opp bildene, men vektlegger god bildekvalitet. Er takknemlig for alle forslag Lenke til kommentar
crayon Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det noen som har prøvd Olympus SW kameraene? De som tåler å bli mistet i bakken og vann... Jeg vurderer å kjøpe meg et sånt, men har dårlig erfaring med kamerakjøp, så trenger tips! Skal bare ha et fint kamera til amatørbruk, som tar bra bilder av mennesker uten å gjøre ansiktene hverken hvite eller røde som mine tidligere kameraer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå