illest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) L Endret 12. mars 2009 av Torak Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du dukker opp her også ja Artig med en M-Tech 2 til på forumet. Meget pent eksemplar i alle fall, og jeg misunner fargen. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Steike flott bil du har funne Kan ikke si at jeg har sett den i tromsø, men er ikke fastboende i tromsø da Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Flott bil dette Jeg er ikke helt fan av Alpina felgene, men det er jo mitt problem Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvor mange fartsbøter fikk du i løpet av de 140 milene? ;P Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Dinna såg Skikkelig fin ut Misunnelig kan du sei, ja Hehe.. Edit: Lov å spørre ka du betalte ? Endret 16. september 2008 av baat94 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke mange originale slike. Liker Mtech-I-spoileren bedre, men men ... Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Du dukker opp her også ja Artig med en M-Tech 2 til på forumet. Meget pent eksemplar i alle fall, og jeg misunner fargen. Ja, litt skrytetråder er bare gøy Jeg misunner motoren din! Den låt godt når du kjørte fra GS i Oslo. Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Steike flott bil du har funne Kan ikke si at jeg har sett den i tromsø, men er ikke fastboende i tromsø da Takk-takk Den gikk ikke i Tromsø, men ettersom jeg tok fly opp så var det best for meg om de kunne møte meg på flyplassen Før jeg kjøpte den så gikk den på Nordreisa. Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Flott bil dette Jeg er ikke helt fan av Alpina felgene, men det er jo mitt problem Endret 12. mars 2009 av Torak Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Hvor mange fartsbøter fikk du i løpet av de 140 milene? ;P *host* radar/laser-varsler i bilen.. Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Dinna såg Skikkelig fin ut Misunnelig kan du sei, ja Hehe.. Edit: Lov å spørre ka du betalte ? Ja, den er ikke utslitt Jeg synes jeg fikk en god pris. Hva jeg betalte har lite å si Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Ikke mange originale slike. Liker Mtech-I-spoileren bedre, men men ... Absolutt ikke, og det gjør det ekstra moro å eie en sånn bil Den vekker enorm interesse fra folk som vet hvilken type bil det er har jeg erfart, den lille tiden jeg har eid den. Jeg synes spoileren er veldig fin. Akkurat på grensen til å bli for drøy, men den klér bilen godt synes jeg Endret 17. september 2008 av 240b230ft Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spoiler fra E34? Lite kledelig ihvertfall. Ellers en nydelig bil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg likte helt klart Alpina-felgene mye bedre enn de andre. Herlig eksemplar! Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Spoiler fra E34? Lite kledelig ihvertfall. Ellers en nydelig bil Tuller du? Hehe, ja..om den er kledelig eller ikke er opp til hver enkelt. Jeg derimot er veldig fornøyd med hvordan hele bilen ser ut. Jeg likte helt klart Alpina-felgene mye bedre enn de andre. Herlig eksemplar! Ja, jeg kommer ikke til å kvitte meg med Alpina felgene, men jeg har litt fetish for felger..derfor.. Takk for det Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spoiler fra E34? Lite kledelig ihvertfall. Ellers en nydelig bil M-Tech-II-spoiler, mener du vel? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 M-Tech-II-spoiler, mener du vel? Forundrer meg ikke, vet ihvertfall et par E34 her i bygda har slik. Den er jo liten og kjedlig også, så tenkte den kanskje var stock Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 At du har sett noe i Lunde er jo et tegn på at det absolutt ikke er originaltilbehør, da. ^^ Bilen så utrolig strøken ut. M-Tech II er sexy! Gått lite hadde den òg. Ta godt vare på den. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tror jeg kommenterte bilen på Bimmers.no og, men den fortjener all ros den kan få, utrolig pent eksemplar, håper du holder den original, penest slik! Nydelig bil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå