vesleengen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hei! ser etter trådløs mus til laptopen, og vil gjerne bruke bluetoothmus siden jeg har dette på maskina, slik at jeg ikke trenger å bruke en usbport på noen sender, men lurer på om det vil bli problemer om mange andre i nærheten har bluetooth på maskina si også? vil det bli komm. problemer mellom maskin og mus? og noen som evnt. har noen muser de da vil anbefale til en 2-400kr? takker for alle svar Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 hei! ser etter trådløs mus til laptopen, og vil gjerne bruke bluetoothmus siden jeg har dette på maskina, slik at jeg ikke trenger å bruke en usbport på noen sender, men lurer på om det vil bli problemer om mange andre i nærheten har bluetooth på maskina si også? vil det bli komm. problemer mellom maskin og mus? og noen som evnt. har noen muser de da vil anbefale til en 2-400kr? takker for alle svar Jeg har ingen anbefalling, men på generelt grunnlag vil jeg tro at det ikke er fare for noen kollisjon. Det kan adreseres opptil 7 blutoothenheter mot 1 device og disse må parres manuelt. Det skal derfor ikke være noe problem med andre bluetoothenheter i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå