Smart-Azz Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg sitter og spiller generals over internett har vunni en del ganger men det vises ikke opp på ranken min? Hva kan dette komme av har hørt det skal komme en 1.5 patch men vet noen når det kommer ut? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Smart-Azz Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Please jeg trenger hjelp med dette veldig iriterende ........ Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har samme problemet som deg vet ikke hva det kommer av så du for nesten spørre noen andre :wink: Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg kan fortelle deg hvordan du får opp ranken.. Hvis du ser på navnet ditt i menyen der alle navna til folka som er på serveren er. høyre klikk på det å trykk på personal.... så venter du i ca 25 sek. å så har du statsen din Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg opplever noe annet irriterende i C&C Generals. Jeg har hatt disconect to ganger hvor jeg har vært årsaken til det. Likevel har jeg fått 16 disconects på statistikken min :o Dette som følge av at andre har koblet ut under spill. Dette skulle liksom fikses i 1.4, men det er langt fra gjort. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg kan fortelle deg hvordan du får opp ranken.. Hvis du ser på navnet ditt i menyen der alle navna til folka som er på serveren er. høyre klikk på det å trykk på personal.... så venter du i ca 25 sek. å så har du statsen din Takk. Der lagde du dagen min, eller som man sier det i england: you made my day! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå