Gå til innhold

HTC lanserer tre nye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC Touch HD 3,8" skjerm så ganske fristende ut. Hadde egentlig bestemt meg for Xperia X1, men nå ble jeg i tvil. Telefon med eller uten taster/tastatur. Får vente å se spesifikasjonene, tester og pris.

edit: Har ikke bestemt meg om det blir en Xperia X1 på meg, da den første versjonen blir på engelsk språk, og prisen på den norske blir det dobbelte av den engelske versjonen, altså omkring kr.13000,-

Endret av unison
Lenke til kommentar
Har fått bekreftet prisen på Touch HD og den blir så og si identisk med Touch Pro sin. :)

Heeeeeerrrligg =) Godt og høre.. vist du klarer og fiske opp en dato også i samme slengen så hadde det vært fantastisk =)

Ubekreftet 30.09.08 står det. Ville ikke stolt på den datoen blindt, så mulig i slutten av oktober?

Lenke til kommentar
Har fått bekreftet prisen på Touch HD og den blir så og si identisk med Touch Pro sin. :)

Heeeeeerrrligg =) Godt og høre.. vist du klarer og fiske opp en dato også i samme slengen så hadde det vært fantastisk =)

Ubekreftet 30.09.08 står det. Ville ikke stolt på den datoen blindt, så mulig i slutten av oktober?

Okei, takk.. 30.09.08 ja.. litt tidelig kanskje, men kan aldri vite.. Håper på det beste..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...