Gå til innhold

Oversikt / Blogg for spill: Finnes noe slikt?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Kanskje en dårlig overskrift men..

Jeg vet at man har noe som heter X-Fire, men, jeg ønsker at man kunne ha en side, som man kunne legge til spill man hadde spilt og som man spiller..

X-Fire gjelder jo bare til PC, men jeg har jo de andre konsollene også.. Så, en liten samleside! Er jo ingenting nyttig med siden jeg ønsker, bare litt sånn "just for fun".. :)

At man kunne lage en profil og legge til de spillene man hadde runda, også de man spiller, så kunne man gå inn å se på hverandres profil... om dere skjønner!?

Finnes noen slik side?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, ikke vært borti mygamercard.net ..men, det hjelper jo ikke siden det var en samleside jeg var ute etter! :)

Kunne vært artig.. om man hadde en side man bare søkte på spill, også krysset av, så ble den registrert i profilen sin..

Så kunne man krysse av for spill man eide, for spill man har rundet, eller holder på med..

Totally useless, but fun all the same! :p

Lenke til kommentar

Sjekk ut gamespot.com. De har profiler og du kan lage lister for spill du spiller, eier, ønsker deg og følger med. Jeg tror også du kan skrive blogg der.

Jeg bruker riktig nok listene samt en egenlaget plug-in for Wordpress for å få spillene automatisk listet opp i min blogg. Du kan jo se her hvordan det blir seende ut. Det er selvfølgelig mulig å presentere listene på mange andre måter enn det jeg har gjort.

Edit: Leif

Endret av brukernavnerkjipt
Lenke til kommentar
hmm.. Ser litt på den siden din nå! :) Men, er det en helt vanlig blogg-side? At du må skrive inn og linke og sånn selv.. ?

Ikke sett på gamespot -siden enda..

Sjekk profilene og listene på gamespot. Det var først og fremst disse som ville tilfredsstille dine behov. Du kan jo feks sjekke listen over spill jeg spiller nå.

Jeg har integrert disse listene i bloggen min og ville kun vise deg det som en mulig bruk av listene utover profilene i gamespot. Det som står i bloggen kommer automatisk fra listene mine på gamespot. Hvis jeg oppdatere listene på gamespot, oppdateres listene/bildene i bloggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...