minimum payne Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei , jeg har en liten lett moped som tyver sikkert kunne knabbet lett som f hvis de bare vil, er det noen gode tips på hvordan sikre den best mulig? jeg har ikke garasje. eneste jeg har klart å tenke ut så langt er å grave et hull som er ganske dypt , og så sette en bolt ned i det som jeg støper inn og parkerer oppå, og låser mopeden fast i? men det blir kansje ett dyrt prosjekt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Om det er skivebremser på den kommer du langt med en skivelås Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Noen alternativer: Lenke hjulet med kjetting til noe fast Skivelås, evt med alarm Hengelås i bremseskiva eller bakdrev osv.. Alarm med høy sirene En hemmelig knapp som f.eks kobler ut batteriet(om det er et), slik at sykkelen ikke får startet Endret 16. september 2008 av Scotty Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hadde en scooter som var enkel å kicke igang uten batteri før, og gikk helt fint også, så er ikke alle mopeder det funker for, burde heller ha noe som stenger for coilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå