phenomina Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har kjøpt en ny pc med 20 GB harddisk som jeg vil dele opp i mindre partisjoner. Er dette mulig uten at jeg må innstallere Windows 98 og innstallere programmer på nytt? Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei, Ja det er mulig med Partition Magic 8.0. Staljin Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det letteste vil vertfall bli å bruke Partition Magic... Ellers kan du som du sier legge inn windows på ny, & gjøre det i installasjonen av windows, men det blir mer stress ennn hva som er nødvendig! Skaff deg Partition Magic, enkelt å greit... Lenke til kommentar
morphler Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Dersom du skal partisjonere en såpass liten disk som 20GB bør du ikke ha mindre enn 10GB på C:. Også bør du i tillegg ta sikkerhetskopi av viktige data før du bruker Partition Magic.. Den er ikke feilsikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå