Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skikkelige problemer med XP

Anbefalte innlegg

Før helga fikk jeg en mail fra UPS med et vedlegg. Regnet med at dette var et virus, så åpnet ikke mailen eller vedlegget. Bruker Outlook Express, så får jo lest mailen selv om jeg ikke åpner den. Gjorde ikke noe mer med det, PC´n fungerte fint. Så dro jeg bort i løpet av helga. Skrudde av alt og tok ut alle kontaker osv. Dette ble også gjort med modem osv. Men når jeg kom hjem på søndag oppførte pc´n seg rart. Det første var at tastaturet (trådløst) ikke fungerte og fikk ikke startet PC´n pga av det. Har et punkt i oppstarten hvor jeg må velge med piltastene at jeg ikke vil kjøre setup av windows. Byttet tastatur til et som ikke var trådløst. Startet opp og kom meg forbi dette, men rett etter welcome beskjeden i XP kom det opp en svart skjerm hvor det stod et eller annet om: "entry not found", en eller annen filen manglet. Så kunne man velge "ok". Trykket enter, men samme kom opp igjen. Trykket en gang til og da kom jeg inn i windows. Alt virket greit. Så skulle jeg begynne å flytte noen bilder var en partisjon til en annen. Da kom det opp besked om at Explorer måtte lukkes. Send eller ikke send error report. Valgte don´t send hver gang. Dette skjedde flere ganger. Prøvde å restarte, men når jeg da kom inn igjen restartet bare maskinen seg plutselig men jeg så på noen bilder. Var ikke lang tid eter oppstarten. Dette har den fortsatt med. Av og til starter ikke windows helt opp. Begynner å bli litt bekymret for at det er den UPS mailen, men surfet litt og ingen nevner noe om å få den så lenge jeg ikke åpner vedlegget. Skjønner ikke åssen jeg skulle fått noe virsu fra denne mailen uten å åpne vedlegget. Håper noen kan hjelpe meg. Nå får jeg så vidt gjort noe på PC´n før den klikker igjen.

Trenger all den hjelp jeg kan få.

På forhånd takk!!!

RUNDLL32.EXE - Entry Point Not Found: The procedure entry point ThunkConnect32 could not be located in the dynamic link library KERNEL32.dll

RUNDLL - Error in NvQTwk Missing entry:NvCplDaemon

Dette er meldingen som kom opp når jeg skulle starte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...