Gå til innhold

Billigere X360 i Norge

unik42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neineinei, hva er det du vil med dette egentlig? At det skal bli flere av oss som kjøper PS3 så vi kan være på "Home" greiene sammen med deg?

Vi har Xbox 360 fordi den har spill vi liker, god grafikk, godt Live system, osv. Rett og slett fordi vi foretrekker Xbox 360. Jeg kjøpte den fordi den var billigst, og fordi jeg ville ha noe å spille Skate og GTA IV på. Etter hvert har jeg også begynt å spille endel andre gode spill, Cod4, Orange Box, osv. Det at det fins en haug med Playstation fanboys som kjøper det fordi den liksom har bedre grafikk og har Blu-ray spiller, greit for meg, men jeg bryr meg ikke. Fordi Xbox 360 har flere gode spill, like god grafikk, og Blu-Ray kjøper jeg ikke uansett(dyrt, men jeg kommer til å ha en HTPC med Blu-Ray spiller når prisene synker(800 kr pr. i dag for en Blu-Ray/HD-DVD hybrid til PC)).

Det er rett og slett etter behov og interesse at man velger enten Xbox 360 eller PS3. Det kan godt hende at jeg kjøper meg en PS3 hvis det kommer et eksklusivt spill til den som jeg får lyst på.

Priskuttet kan ikke være annet enn positivt, for både Xbox 360 og PS3 folk. Kanskje vi ser et svar fra Sony med et PS3 priskutt snart også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...