Dieter Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Veldig pen jente jeg hadde gleden av å ta bilder av i går Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du verden, det var nærgående ...skarpe, men nydelige farger. RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fint og skarpt =) Liker skarphet, og metallice make up fargene. Er de gjort i post prod eller er de slik i utgangspunktet? Evt. om de er slik i utgangspunktet, navn? fargetype etc? Har en ide der jeg trenger litt metallic.. =) Synes det blir litt for tett, though, så bildet har maaange fine kvaliteter, men skulle så gjerne sett litt mere i rundt.. hatt med skuldre feks og litt mere over såklart. Lenke til kommentar
akle Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fin skarphet og flotte farger og kontrast! Må si jeg liker at bildet er så tett. Stilig at bildet er liggende. Fine øyne og et stilig blikk! BRA:) Lenke til kommentar
presjes Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke noe klassiskt utsnitt for portretter og det er bra at folk prøver seg litt fram, men syns ikke dette fungerte. Derimot fungerer det for min del om det hadde hvert en skrekkfilm hvor kameraet zoomet rolig ut i en spennende scene. Ellers teknisk fint og skarpt, ikke for overdreven makeup til denne typen bilder etter min smak Håper du får flere sjanser! Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Takk for feedback. Cruelphotography: Metallic-looken har jeg lagt til etterpå, men hun er sminket av en som jobber med slikt. Fargene er litt forsterket. Hva denne sminken heter vet jeg ikke :/ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Virkelig bra laget er det i alle fall. Jeg vet ikke helt om det er i min smak, men teknisk synes jeg du har løst oppgaven godt. Kreativt også, i og for seg. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg liker bildet Skarpe farger. Det som fanget meg var blikket hennes. Jeg likte utsnittet. Det skiller seg litt ut i fra vanlige portrerttbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå