Aetius Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Offisielt var Nikon D90 første speilreflekskamera med mulighet for videoopptak, men nå viser det seg at dette kan være mulig også med Canon EOS 40D. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Prøvde og laste ned videoen,fungerte ikke fikk en kodek melding i Windows mediaplayer. Er det noe tillegg jeg må laste ned ? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Prøvde og laste ned videoen,fungerte ikke fikk en kodek melding i Windows mediaplayer. Er det noe tillegg jeg må laste ned ? VLC spilleren fungerer alltid! Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 K-Lite Codec Pack er fin siden du da kan spille alle formater i Windows Media Player. Dette ser ut som en artig ekstrafunksjon, kanskje litt tungvint siden 40D ikke har kontrastbasert af, men det er jo artig å kunne ha muligheten. Om det samme kommer til 450D hadde det vært topp! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 K-Lite Codec Pack er fin siden du da kan spille alle formater i Windows Media Player. Dette ser ut som en artig ekstrafunksjon, kanskje litt tungvint siden 40D ikke har kontrastbasert af, men det er jo artig å kunne ha muligheten. Om det samme kommer til 450D hadde det vært topp! Er vel ikke AF på D90 sin videofunksjon heller? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 kanskje litt tungvint siden 40D ikke har kontrastbasert af, men det er jo artig å kunne ha muligheten. Kontrastbasert AF er en av ekstrafunksjonene de jobber med å få til på 40D. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg håper at det blir støtte for fokusjustering og moglegheiter for å lagre jpeg utan komprimering. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jpeg uten komprimering synes jeg faller mellom to stoler. Det er hverken plassbesparende eller har god fargedynamikk. Da synes jeg det er mye mer hensiktsmessig med vanlig jpeg (fin/superfin) + RAW. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) K-Lite Codec Pack er fin siden du da kan spille alle formater i Windows Media Player. Takker for den Endret 16. september 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg