Van der Ferst Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hei! Jeg har tenkt å skaffe med ny bærbar og har lett litt rundt selv på nett. Har kommet fram til en bærbar som jeg selv synes virker som et godt tilbud. Men trenger litt flere meninger med større kompetanse enn hva jeg sitter med her. Legger med en link på denne Datakjeden . Har noen et bedre forslag til samme pris? Kunne tenkt meg 64 bits for å utnytte 4 gig med ram, pluss at støynivået er minimalt, den jeg sitter med nå blåser mer enn en norsk høststorm! Edit: Kanskje viktig å få fram hva den skal brukes til, tenker på en som fungerer godt med spill, samt film. Hdmi er must. En god allround pc vil være mest beskrivende. Mvh Heracles Endret 15. september 2008 av Heracles Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det virker helt greit. Men hvis du virkelig vil bruke 9 tusen på en bærbar, burde du sjekke flere mulige laptoper. (Min kosted 11k) Sammenlign disse laptopene. Kan annbefale: www.komplett.no www.dell.no www.elkjop.no www.lefdal.no Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Acer Aspire 5930G uten Blue-ray og 4 GB koster 2000 mindre. Ellers kan den anbefales, har den selv. 4 GB minne koster 500 kr kjøpt løst. Men trenger du blue-ray, så er jo saken en annen. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Hei! Takk for svar, Blueray er ingen faktor jeg trenger, så lenge den har hdmi utgang, hvordan er det med støynivået? Bekymrer meg også litt for oppløsningen på Aspire 5930G, kan hende overdriver men 1280 x 1024 (ikke eksakt)virker litt lite. Du har denne jeg har linket? I såfall hvordan takler den spill? Min erfaring er at så lenge pc'en takler spill godt funker den stort sett til alt annet også. :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Spiller CoD4 på max, så spill er ikke noe problem. Skjermoppløsning er heller ikke det hvis ikke du skal redigere bilder på heltid Gå for versjonen på mpx.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå