spfccsmftfdt Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 pcen min restarter av seg selv før den kommer in på win. det kommer en bluescreen rett før den restarter. å er der i mindre en 1sekund så får ikke med meg hva det står men den minner om et annet problem jeg har hatt med maskina mi som er att det komm dumping av fysisk minne. men vet ikke om det er det eller ikke. har prøvd å få starte den med sån sikkerhets modus, med å uten netverk, også kunn med komando linje, men vet ikke hva jeg kan gjøre. den restarter under første loadinga til win. noen som har noen gode ideer om hva som kan gjøres? eller hva problemet er? Robin Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 har vært borti det problemet før, da måtte jeg bytte ut hardisken men hvis du er heldig så kan det holde med formatering. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sist jeg så dette problemet, så var det en utdatert driver for det trådløse nettverkskortet. Det kan egentlig være hvilken som helst driver, hvis det er ett driverproblem. Prøv å starte Windows uten restart ved feil (reboot on error). Det skal være ett valg for dette når du trykker F8 ved oppstart av Windows. Du skal da kunne lese feilmeldingen. Hvis feilmeldingen gjelder en spesifik fil, søk på nettet hva filen brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå